بن گویر: اکنون زمان جنگ با حزب الله است-راهبرد معاصر

بن گویر: اکنون زمان جنگ با حزب الله است

وزیر راستگرای صهیونیست خواستار آغاز جنگ با حزب الله لبنان در جبهه شمالی شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 04
کد خبر: ۲۴۳۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، حزب الله لبنان جبهه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را فعال کرده و نیمی از نظامیان رژیم صهیونیستی را در این منطقه مشغول کرده است. فرار ده‌ها هزار شهرک نشین از این منطقه و ناتوانی مقامات صهیونیست در مقابله با حملات موشکی حزب الله، اکنون تل آویو را به شدت مستاصل کرده است. 

 

به گزارش الجزیره، ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که به مواضع افراط گرایانه خود شهرت دارد امروز (سه شنبه) خواستار جنگ با حزب الله لبنان شد. 

 

وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: تمامی مواضع حزب الله لبنان باید هدف قرار گرفته و نابود شود. ما اکنون نیازمند جنگ هستیم. 

 

بن گویر در دیداری که از کریات شمونا، در شمال سرزمین‌های اشغالی و هم مرز با لبنان داشت، تاکید کرد: این موضوع به شدت غیرقابل قبول است که بخشی از مردم ما هدف حملات قرار گرفته و آواره شوند و در عین حال لبنان شاهد صلح و ثبات باشد. 

 

وی با ناله کردن پیرامون حملات حزب الله و نابودی بخش اعظمی از شمال سرزمین‌های اشغالی طی حملات راکتی این گروه، افزود: من فیلم این موضوع را پس از بررسی از سوی نیرو‌های امنیتی منتشر خواهم کرد. 

 

حزب الله با فعال کردن جبهه شمالی، مانع از چرخش کامل نظامیان صهیونیست به سمت غزه و تمرکز بر نسل کشی فلسطینیان شده است. اکنون ده‌ها هزار صهیونیستی که پیش‌تر در شهرک‌های صهیونیست نشین در مرز‌های شمالی لبنان ساکن بودند بیش از ۷ ماه است که از خانه‌های خود تخلیه شده و در هتل‌ها و مراکزی در مناطق مرکزی در سرزمین‌های اشغالی اسکان داده شده اند. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده