پسر بن گویر به میامی گریخت-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

پسر بن گویر به میامی گریخت

یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد شوبال (Shobal) بن گویر فرزند ارشد وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم به میامی در ایالت فلوریدا گریخته و هم‌اکنون در آنجا زندگی می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۹۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ واللا نیوز گزارش داد، اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد شوبال بن گویر که باید در آینده بسیار نزدیک مشمول و باید در خدمت نظامی حاضر شود، این روز‌ها در شهر میامی آمریکا به سر می‌برد و در شرایطی که جوانان اسرائیلی مشغول جنگ هستند او در آنجا مشغول خوشگذرانی است.

در ادامه این گزارش آمده است، نه تنها یائیر نتانیاهو بلکه در اوج جنگ و درگیری و در شرایطی که نظامیان اسرائیل کشته می‌شوند، شوبال ۱۸ ساله پسر بن گویر نیز بعد از پایان دوره دبیرستان به جای خدمت در ارتش اسرائیل راهی آمریکا شده و هم‌اکنون در شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا به سر می‌برد.

در ادامه گزارش آمده است، دفتر بن گویر بعد از افشای این مسئله نسبت به انتشار این خبر اعتراض و معتقد است چه مشکلی وجود دارد که یک جوان بعد از پایان دوره دبیرستان خود و در آستانه رفتن به دوره سربازی سفری هم به خارج داشته باشد.

شوبال همچون یائیر نتانیاهو فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته و به شدت از مواضع پدرش حمایت و به مخالفانش حمله می‌کند، در یکی از آخرین پست هایش به میراف بن آری عضو کنست و یکی از اعضای یش عتید (حزب تحت رهبری یائیر لاپید) حمله و انتقادات شدید اللحنی هم علیه معترضین و تظاهرات کننده دارد.

او فوریه گذشته نیز با انتشار تصویری از جو بایدن در صفحه خود در توئیتر نوشت: در این روز‌های سخت باید آگاهی نسبت به بیماری آلزایمر را افزایش دهیم، که در زمان خود جنجال بزرگی آفرید. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده