منابع صهیونیست: جنگ تمام عیار با مقاومت لبنان در راه است-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

منابع صهیونیست: جنگ تمام عیار با مقاومت لبنان در راه است

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از موعد جنگ تمام عیار ارتش این رژیم با مقاومت اسلامی لبنان دم زدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از موعد جنگ تمام عیار با حزب الله دم زدند.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: برآورد‌های در اسرائیل حاکی از این است که جنگ با حزب الله در هفته‌های آینده شعله ور خواهد شد.

این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از شهرک کریات شمونا مدعی شده بود: اسرائیل آماده عملیات قوی در شمال است.

 از سوی دیگر اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: ارتش اسرائیل خواهان جنگ با لبنان نیست و این یک واقعیت است.

همزمان حزب الله لبنان اعلام کرد که مرکز نظامی السماقه در بلندی‌های اشغالی کفرشوبا را با موشک هدف قرار داده و تلفات قطعی وارد کرده است.

این مواضع در حالی است که تبادل آتش سنگین میان حزب الله و ارتش رژیم صهیونیستی وجود دارد و حزب الله مناطق شمالی فلسطین اشغالی را به آتش کشیده است و رژیم صهیونیستی نیز با بمب‌های فسفری مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داده است. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار