افشاگری در استقلال/ رقم اصلی قرارداد مهری و هاشمی‌نسب مشخص شد-راهبرد معاصر

افشاگری در استقلال/ رقم اصلی قرارداد مهری و هاشمی‌نسب مشخص شد

علیرضا خانی عضو پیشین هیئت مدیره استقلال درباره قرارداد این باشگاه با اسپانسرها و پرداخت قرارداد بازیکنان افشاگری کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا خانی عضو سابق هیئت مدیره استقلال در خصوص قرارداد باشگاه استقلال با یک فروشگاه موبایل عنوان کرد: این قرارداد را ببینید، در قرارداد صحبت از ۷۰ میلیارد بود، در صورتی که گفتند ۴۰ میلیارد است. ۳۰ میلیارد را در این بین به سعید مهری و ... دادند و در باشگاه مبلغ قرارداد ۴۰ میلیارد ثبت شد. رقمی که صاحب این فروشگاه به تعزیرات اعلام کرده، صحیح است. ما گفتیم که شما با مهدی هاشمی‌نسب قرارداد ۵۰ میلیونی بستید، اما یک فقره پرداختی ۱۰ درصدی به او مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان شده است، این نشان می‌دهد که قرارداد هاشمی‌نسب ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. بعد از آن گفتند که ما قانون و سقف را رعایت کردیم.

وی یادآور شد: قرارداد خالدآبادی ایراد داشت. ما به باشگاه هوادار ۹ میلیارد و ۶ میلیارد هم به خودش دادیم  اما قرارداد او ۴ میلیارد ثبت شد. شما ببینید چند ماه طول کشید که به پرونده استقلال رسیدگی کنند. اگر استقلال خلاف نکرده بود چرا امتیازات پرسپولیس و سپاهان را برگرداندند؟ امتیازات پرسپولیس و سپاهان را برگرداندند تا به پرونده استقلال رسیدگی نشود. سؤال من این است که من خلاف نکردم اما چرا امتیازات آنها را برگرداندند. چرا پرونده باشگاه استقلال نزدیک به ۴ ماه زمان برد تا رسیدگی کنند ولی برای پرسپولیس و سپاهان ظرف ۷۲ ساعت رسیدگی کردند و امتیاز هم کم کردند.

خانی افزود: آیا قرارداد سعید مهری ۱۶۰ میلیون بود؟ قرارداد هاشمی‌نسب و خالدآبادی همان چیزی بود که اعلام کرده بودند؟ قرارداد مهری ۱۵ میلیارد بود. این مشکلاتی بود که در باشگاه استقلال وجود داشت که نگذاشت تیم قهرمان شود. اگر سنگ بنا را از روز اول درست می‌گذاشتیم، این اتفاقات نمی‌افتاد. آن شبی که من با خطیر دعوا می‌کردم اینها ایستاده بودند و هیچ چیزی نمی‌گفتند. من هم می‌توانستم احترام را داشته باشم و دعوا نکنم، اما متأسفانه آقا الان می‌آید می‌نشیند و در چشم ملت نگاه می‌کند و واقعیت را نمی‌گوید. اگر شما حقوقدان بودید قطعاً اختلاف خطیر و نکونام را حل و صلح ایجاد می‌کرد. چرا تا زمانی که خطیر رفت از موقعیت استفاده کرد، چون هدفمند کار می‌کرد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده