واکنش درویش به ادعای جنجالی نکونام-راهبرد معاصر

واکنش درویش به ادعای جنجالی نکونام

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ادعای جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 04
کد خبر: ۲۴۳۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، رضا درویش که دیشب در برنامه فوتبال برتر حاضر شده بود، در بخشی از صحبت‌های خود به ادعای سرمربی تیم استقلال در خصوص هزینه یک میلیون دلاری پرسپولیس در نیم فصل واکنش نشان داد. او گفت: یکی از مشکلات دوستان این است که راحت حرف می‌زنند. کما اینکه در ۳-۴ هفته اخیر هم دیدیم. ما یک عذرخواهی هم از هواداران می‌کنیم؛ بسیاری برنمی‌تابیدند که چرا سکوت می‌کنی و چیزی نمی‌گویی و نمی‌گذاری تیم مصاحبه کند.

 

او ادامه داد: من می‌گفتم در آرامش می‌توانیم قهرمان شویم و مزد آرامش‌مان را هم گرفتیم. در سه هفته اخیر هیچ کدام از ارکان باشگاه و من مصاحبه‌ای نداشتیم. ‌در جریان هستید که ما برای یک تبلیغات مجبور بودیم بارگذاری کنیم. چطور ممکن است یک میلیون دلار ثبت کنیم؟ این را باید در کدال بورس هم بارگذاری کنیم. سازمان لیگ هم باید ثبت کند؛ اگر یک میلیون دلار قرارداد ببندیم که از سقف قرارداد بالا می‌زند.

 

درویش با اشاره به کسر امتیاز از پرسپولیس و سپاهان در نیم فصل اول عنوان کرد: دیدید که ما و سپاهان را جریمه کردند و بعد که خواستند تیم دیگری را خواستند بررسی کنند، گفتند از نیم فصل به بعد همه را اصلاح کنید، در صورتی که ما را نیم فصل اول جریمه کردند. قرارداد بازیکنانی که ما بستیم مشخص است و با یک تلفن به سازمان لیگ می‌توانستند به آنجا بروند و عدد رقمش را ببینند. منتها خیلی‌ها به فضای رسانه‌ها علاقمند هستند و بیشتر کارهای رسانه‌ای انجام می‌دهند تا کارهای تیمی، این کارها را انجام می‌دهند.

 

او در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با جدایی یحیی و بازیکنان خود موفق شد بدون عبور از سقف بودجه بازیکن جذب کند، گفت: یحیی گل‌محمدی، میلاد سرلک، محمد عمری، مرتضی، یاسین. ضمن اینکه یک مبلغی اضافه آوردیم‌. شهاب زاهدی ضمن اینکه پولی از ما نگرفت و نیم فصل اول را هم پس داد، مقداری به نفع‌مان هم شد. از طرفی تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های آسیا درآمدی کسب می‌کنند، آن درآمد هم به سقف بودجه‌شان اضافه می‌شود. ولی ما اصلا به اینها احتیاج نداشتیم، چون قرارداد این بازیکنان آنچنان نبود.

 

مدیرعامل پرسپولیس درباره بالاترین رقم قرارداد بازیکنان این تیم در این فصل توضیح داد: ماکسیسمم، یک بازیکن ۱۵.۹۰۰ داریم که با آپشن حداکثر ۲۰ تومان می‌شود. بقیه زیر ۲۰ تومان هستند.

 

درویش همچنین در مورد عملکرد خوب بازیکنان جدید پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: خدا کمک کرد. شاید فوتبال ایران بازیکنانی مثل عبدالکریم و اورونوف را کم دیده باشد. متاسفانه در نیم فصل اول هم بزرگترین آسیب‌دیده تیم ملی، پرسپولیس بود. مرتضی، سینا و علی چندین جلسه دچار آسیب‌دیدگی شدند. ضمن اینکه مهدی و سعید صادقی چندین جلسه دچار آسیب‌دیدگی بودند. اینها باعث شد بچه‌ها در تیم فصل اول به آنچه شایستگی‌شان بود، نرسند. در نیم فصل تقریبا همه بازیکنانی که آوردیم، مثمرثمر واقع شدند./ ورزش سه

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار