سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۳ عملیات را در دریا‌های سرخ و عرب انجام داده‌ایم-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۳ عملیات را در دریا‌های سرخ و عرب انجام داده‌ایم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از انجام ۳ عملیات موشکی و پهپادی دیگر ارتش یمن در دو دریای سرخ و عرب علیه کشتی‌های صهیونیستی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۲ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش این کشور سه کشتی را با موشک و پهپاد در دو دریای عرب و سرخ مورد هدف قرار داده است.

وی افزود: دو عملیات دریای سرخ بر علیه کشتی‌های Roza و Vantage Dream صورت گرفت که شرکت‌های مالک آنها نسبت به هشدار عدم همکاری با رژیم صهیونیستی (مرحله چهارم عملیات یمن) بی اعتنا بودند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ادامه داد: عملیات سوم، هدف‌گیری کشتی آمریکایی MAERSK SELETAR با چند پهپاد در شرق دریای عرب صورت گرفته است.

سرتیپ یحیی سریع تأکید کرد این حملات دقیق با موفقیت همراه بود و عملیات نظامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تا پایان تهاجم ومشاوره غزه ادامه دارد. /ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار