مخبر: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد-راهبرد معاصر
توضیحات کامل نماینده مجلس از مطالبات فرهنگیان تا فرآیند نقل و انتقال معلمان + جزئیات سخنان وزیر آموزش و پرورش در مجلس درباره وضعیت حقوق و رتبه بندی معلمان آرایش جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات با اجماع حول سعید جلیلی تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی قاضی‌زاده‌هاشمی: هوادارانم از سعید جلیلی حمایت کنند وزیر کشور: همه شرایط برای برگزاری دور دوم انتخابات آماده است مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری جمعه آینده برگزار می‌شود تبلیغات دور دوم انتخابات از چه‌زمانی شروع می‌شود؟ بیانیه مهم قالیباف:همه بایدبرای انتخاب آقای جلیلی تلاش کنیم نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد

مخبر: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد

سرپرست ریاست‌جمهوری با بیان اینکه دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد، گفت: امروز توقع شهید رئیسی این است که با قدرت کارها پیگیری شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 06
کد خبر: ۲۴۴۱۰۸

به گزارش راهبرد معاصر، محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری در جلسه هیأت دولت، گفت: دل شهید رئیسی برای کار کردن در مناطق محروم پر می‌زد، به همین دلیل پیش از تشکیل دولت سفرهای استانی خود را آغاز کرد.وی افزود: شهید رئیسی سفرهای استانی خود را از استان‌های محروم آغاز کرد؛ استان‌هایی که کم‌برخوردار بودند و نیاز به رسیدگی بیشتر داشتند.

 

سرپرست ریاست جمهوری همچنین گفت: آیت‌الله رئیسی همیشه به فکر مشکلات استان سیستان و بلوچستان بود؛ مشکلات آب،‌ بهداشت، راه‌ها و گاز استان. بهره‌برداری از ۴۲ طرح‌ استان به ارزش نزدیک به ۸۶ هزار میلیارد تومان که امروز انجام گرفت را به روح شهدای خدمت تقدیم می‌کنیم.

 

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه گفت: یکی از سران کشورها که با من صحبت می‌کرد، در مورد شهید امیرعبداللهیان مطلب درستی گفت؛ او به من گفت امیرعبداللهیان وزیر خارجه محور مقاومت بود،‌ این شهید با دستور رئیس‌جمهور شهید،‌ شبانه‌روز به دنبال پیگیری وضعیت مردم فلسطین بود.

 

مخبر تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی مستمرا به فکر مردم فلسطین بود و تلاش داشت تا به مردم مظلوم فلسطین کمک کند.

 

سرپرست ریاست جمهوری در آئین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی سیستان و بلوچستان: تلاش دولت در مسیر رفع نارسایی‌های موجود در بخش‌های آب، گاز، راه، درمان و اشتغال در استان است؛ استان،‌ استانِ مستعدی است .

 

مخبر همچنین گفت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان سیستان و بلوچستان این است که به اقیانوس دسترسی دارد، برخی از موارد در استان تعطیل شده و یا کاری برای انجام آن‌ها صورت نگرفته است.

 

وی افزود: در نخستین سفر آیت‌الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان، بیشتر مناطق استان فاقد گاز بود و امروز بخش زیادی از این مشکل حل شده است.


مخبر بیان کرد: شهادت می‌دهم که شهید رئیسی ۱۰ شب تماس می‌گرفت که چرا این تعداد کشتی ذرت، کنجاله و گندم در فلان بندر مانده است.

 

وی ادامه داد: دیروز وزیر کشاورزی اعلام کرد هیچ وقت ذخایر کالاهای اساسیِ کشور به این فراوانی نبوده است.

 

سرپرست ریاست جمهوری تأکید کرد: امروز توقع شهید رئیسی این است که با قدرت کارها پیگیری شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده