قرعه فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت مجارستان مشخص شد-راهبرد معاصر

قرعه فرنگی‌کاران ایران در تورنمنت مجارستان مشخص شد

قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی جام امره پولیاک و وارگا یانوس مجارستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی از فردا و به مدت دو روز در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 07
کد خبر: ۲۴۴۱۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه‌کشی اوزان دهگانه این مسابقات بعدازظهر امروز (جمعه) برگزار شد که نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

براساس این گزارش، در وزن 55 کیلوگرم که با حضور چهار کشتی‌گیر و به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، پویا دادمرز به مصاف نوگزاری تسورتسومیا دارنده مدال نقره جهان از گرجستان، مارات گاریپوف از برزیل و الدانیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان خواهد رفت.

در وزن 60 کیلوگرم که هشت شرکت‌کننده دارد، امیررضا ده‌بزرگی در دور اول به مصاف ولی‌زاده می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان کیم از کره جنوبی و سلطانگالی از قزاقستان می‌رود. مهدی محسن‌نژاد دیگر نماینده کشورمان در این وزن در آن سوی جدول در دور نخست به مصاف پریدون ابولادزه از گرجستان خواهد رفت و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی نمایندگان الجزایر و آمریکا مبارزه خواهد کرد.

میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم که 9 نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با انس باشار از ترکیه کشتی می‌گیرد.

همچنین در وزن 67 کیلوگرم که 13 شرکت‌کننده دارد، محمدرضا گرایی که در بالای جدول حضور دارد در دور نخست با سلیمان نصر از تونس مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی سیلا از فرانسه و جونی ختسوریانی از گرجستان می‌رود. سعید اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان که در پایین جدول حضور دارد، در دور اول با نستور آلمانزا از شیلی کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور بعد به مصاف والنتین پتیک از مولداوی می‌رود.

در وزن 72 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، دانیال سهرابی در دور اول با حسرت جعفراف دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور بعد با کریستوفر کلانی از مجارستان روبه‌رو می‌شود.

محمدعلی گرایی نماینده کشورمان در وزن 77 کیلوگرم است. او در این وزن که 19 نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با روبرت فریتچ دارنده مدال نقره جهان (72 کیلوگرم) از مجارستان پیکار می‌کند. محمدرضا مختاری دیگر نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف پاول پوکلاویچ از کرواسی می‌رود. نمایندگان کشورمان در صورت پیروزی مقابل حریفان خود در مرحله نیمه نهایی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

در وزن 82 کیلوگرم که هشت نفر حضور دارند اشکان سعادتی‌فر در دور نخست با اسپنسر وودس از آمریکا کشتی می‌گیرد و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان گلا بولکوادزه از گرجستان و کارلو کودریچ از کرواسی می‌رود.

محمدحسین محمودی نیز پس از استراحت در دور نخست وزن 87 کیلوگرم در دور دوم با تورنیکه جاماشویلی از گرجستان مبارزه می‌کند. در این وزن 18 نفر با هم رقابت خواهند کرد.

در وزن 97 کیلوگرم که 11 نفر حضور دارند، محمدهادی ساروی در دور اول با تاماس لوای از مجارستان کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف جوزف راو از آمریکا می‌رود. شایان حبیب زارع دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با الکس زوکه از مجارستان پیکار می‌کند.

 و در نهایت در وزن 130 کیلوگرم که 12 شرکت‌کننده دارد، فردین هدایتی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان رضا کایالپ قهرمان چند دوره جهان و دارنده مدال‌های نقره و برنز المپیک از ترکیه و کاندلاکی از آذربایجان پیکار می‌کند.

برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

شنبه 19 خرداد ماه 1403
ساعت 12 الی 16:30: مسابقات مقدماتی اوزان 60، 63 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت 18:30 الی 22: رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق

یکشنبه 20 خرداد ماه 1403
ساعت 12 الی 16:30: مسابقات مقدماتی اوزان 55، 67، 72، 77، 82، 87 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت 18:30 الی 22: رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق/تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده