اعلام زمان رونمایی از خریدهای زمستانی استقلال-راهبرد معاصر
پیغام یک پرسپولیسی برای فولاد در آستانه بازی با استقلال +عکس کرمانی مقدم: اشتباهات داوری نبود استقلال با ارفاق پنجم می‌ شد اقدام تازه سازمان برنامه برای حل مشکلات معیشتی معلمان + جزئیات اجرای رتبه بندی معلمان آخرین قیمت طلا، سکه، دلار و ارز در بازار امروز 24 اردیبهشت 1403 احکام حقوقی جدید بازنشستگان تامین‌ اجتماعی صادر شد+ جزئیات اتفاق غیرمنتظره؛ جدایی سرمربی سابق استقلال پس از قهرمانی! تلاش باشگاه استقلال برای کاهش محرومیت هاشمی‌نسب واکنش کاپیتان‌های استقلال به یک پیام مهم تقابل دوباره یک پرسپولیسی با استقلال در ۲۴ اردیبهشت فقط ستاره پرسپولیس این فصل هت‌تریک کرد! ترکیب استقلال مقابل فولاد خوزستان امروز 24 اردیبهشت 1403+ ساعت دیدار ماجرای درگیری عجیب استقلال و فولاد بر سر پیراهن مشکی! ثبت نام خودرو های سایپا ویژه اردیبهشت 1403+ جزئیات و آدرس سایت ثبت نام اینفوگرافیک| استقلال به صدر جدول برمی‌گردد؟ واکنش صمد مرفاوی به سخنان درباره داوری‌ به نفع استقلال

اعلام زمان رونمایی از خریدهای زمستانی استقلال

باشگاه استقلال برای عقد قرارداد با بازیکنان تازه وارد با یک چالش بزرگ روبه‌روست؛ در واقع آبی‌ها باید ابتدا فهرست مازاد خود را مشخص و سپس نسبت به جذب و رونمایی از خریدهای جدید اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 28
کد خبر: ۲۲۵۶۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال با هدایت جواد نکونام موفق شد عنوان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کند. آبی‌پوشان تهرانی توانستند در حال حاضر با کسب ۳۲ امتیاز صدرنشین بیست‌وسومین دوره لیگ برتر هستند.

مهم‌ترین دغدغه نکونام برای نیم‌فصل دوم تقویت استقلال و جذب چند بازیکن است تا بتواند با تکمیل پازل‌های تاکتیکی‌اش، روند صعودی آبی‌ها را ادامه دهد.

 

نکونام پس از پایان نیم فصل اول فهرست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد؛ فهرستی که پر از ستاره‌های مطرح و گرانقیمت فوتبال ایران همچون علیرضا جهانبخش، علی قلی‌زاده، محمد محبی، سعید عزت االهی، فرشاد احمدزاده، و علی کریمی بود.

قابل پیش‌بینی بود که فهرست اولیه نکونام به بن‌بست بخورد. اغلب این نفرات قصد بازگشت به ایران را نداشتند و اعلام کردند که همچنان به‌دنبال ادامه حضور در قاره سبز هستند. پس از منتفی شدن جذب ستاره‌های فهرست اول، نکونام فهرست دوم خود را در اختیار باشگاه قرار داد.

 

محمد دانشگر، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری،رضا شکاری، روبرتو تورس و امید نورافکن نفراتی بودند که در فهرست دوم قرار داشتند. باشگاه استقلال نامه‌ای را به صورت رسمی به باشگاه سپاهان ارسال کرد و خواهان جذب دانشگر، احمدزاده و نورافکن شد و باشگاه سپاهان در پاسخ به این پیشنهاد اعلام کرد که با توجه به اینکه برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر به همه نفرات خود نیاز مبرم دارد، اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نخواهد کرد.

باشگاه گل‌گهر نیز با جدایی روبرتو تورس، ستاره این تیم در نیم فصل اول، به‌شدت مخالفت کرد و آنها در پاسخ به پیشنهاداتی دریافتی برای به خدمت گرفتن وی، اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی این بازیکن اسپانیایی سیرجان را ترک نخواهد کرد.

نکونام لیست سومی هم داشت! او در این فهرست نام چند بازیکن را قرار داد تا باشگاه در صورت امکان نسبت به جذب آنها اقدام کند. ظرف یک هفته گذشته علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال سه بار با حضور در کمپ ناصر حجازی جلسات مثبتی را با نکونام برگزار کرد. این جلسات در فضایی دوستانه برگزار و مدیرعامل و سرمربی آبی‌پوشان به دور از تنش درباره مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

پس از گفت‌وگوهای طرفین باشگاه استقلال با جدیت بیشتری نقل و انتقالات را پیگری کرده است تا هر چه سریع‌تر با جذب نفرات مورد نظر نکونام، از آنها رونمایی کند.

اخبار دریافتی خبرنگار ایرنا حاکی از آن است که استقلال با سه یا چهار بازیکن مذاکره کرده و با برخی از این نفرات توافقات هم داشته است.

با این حال و صرف‌نظر از جلب موافقت بازیکنان و باشگاه متبوع‌شان، مهم‌ترین چالش استقلال برای عقد قرارداد با نفرات جدید، خارج کردن بازیکن از فهرست این تیم است. در ابتدا باید فهرست نفرات مازاد این تیم مشخص شود و به ازای جدایی هر بازیکن، یک بازیکن به جمع آبی‌پوشان اضافه شود. با توجه به مذاکرات مثبت استقلال با بازیکنان فهرست سوم نکونام، در صورتی که نفرات مازاد مشخص شوند، آبی‌ها به طور رسمی از خریدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده