حسن یزدانی: امیدوارم در المپیک مدال طلا بگیرم-راهبرد معاصر

حسن یزدانی: امیدوارم در المپیک مدال طلا بگیرم

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: امیدوارم قبل از المپیک نقاط ضعف خود را برطرف کنم و در پاریس طلا بگیرم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک  که بعد از ۸ ماه دوری از تشک کشتی و جراحی کتف در مسابقات رنکینگ جهانی مجارستان موفق به کسب مدال طلا شد درباره حضورش در این تورنمنت اظهار کرد: خدا را شکر بعد از ۷ ماه و ۱۳ روز توانستم در مسابقات بین‌المللی روی تشک بروم. با آمادگی نسبی که داشتم سعی کردم در این رقابت‌ها نتیجه قابل قبولی بگیرم.

اوادامه داد: هنوز باید روی چند نقطه ضعف خودم که در مسابقات مشخص شد کار کنم. آمادگی کمی داشتم و حدودا ۶۰ درصد بود. مدت زیادی بود که کشتی نگرفته بودم و وقتی نامم را برای این تورنمنت اعلام کردند، حدود ۲۵ روز وقت داشتم تا تمرین کنم، البته با گذشت زمان اوضاع بهتر شد. وقتی آماده نیستید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. حریفانم از این فرصت استفاده کردند و امتیازاتی از من گرفتند.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک تصریح کرد: نقاط ضعفی دارم که امیدوارم قبل از المپیک بتوانم آن‌ها را برطرف کنم. امیدوارم بتوانم بهتر از این مسابقات کشتی بگیرم و به مدال طلای پاریس برسم. امیدوارم تا المپیک بتوانم نقاط ضعفم را برطرف کرده و بهترین مدال را برای کشورم و مردم خوبمان بگیرم.

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در این مدت در کنار من بودند تشکر می‌کنم. رضایی فیزیوتراپیستم، سامره قنبری، اصلانی پزشکم و جواد رحمانی مربی بدنسازم و مهدی یگانه جعفری که در این روز‌های سخت بعد از جراحی کتف کنارم بود و مرا تنها نگذاشتند. خانواده من جایگاه خاص خود را دارند، اما این عزیزان در کسب این مدال و مدال المپیک سهیم هستند. تا اینجا همه چیز موفقیت آمیز بوده است، امیدوارم بتوانیم در آینده بهترین نتیجه را بگیریم./باشگاه خبرنگاران جوان 

کلمات کلیدی: حسن یزدانی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده