کشتی آزاد مجارستان/ نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند-راهبرد معاصر

کشتی آزاد مجارستان/ نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند

 نمایندگان کشورمان در هفت وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی به میزبانی مجارستان حریفان خود را شناختند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 05
کد خبر: ۲۴۴۰۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه‌کشی مسابقات هفت وزن نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی، جام امره پولیاک و وارگا یانوس عصر امروز در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم ۹ نفر حضور دارند که علی مؤمنی در دور نخست به مصاف غلام جان عبداله‌یف از ازبکستان می‌رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با علی‌عباس رضازاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۱۰ شرکت کننده دارد، شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نیلز لوترت از سوئیس مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات که با حضور ۷ کشتی‌گیر و در ۲ گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عباس ابراهیم‌زاده به مصاف آستین گومز از مکزیک و گئورگی زیلاگی از مجارستان می‌رود.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۸ نفر در آن حضور دارند، محمدعلی عموزاد در دور اول با آکاکی کمرتلیدزه از گرجستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد به مصاف برنده آرمان آندرسیان از ارمنستان و ایوان هندرسون از آمریکا می‌رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی رضایی روز جمعه به مصاف حریفان خود می‌رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با حضور ۶ کشتی‌گیر و در ۲ گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، عادل پناهیان به مصاف شمس الدین فتایریا از الجزایر و میهایل گئورگیف از بغارستان می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی روز جمعه به مصاف حریفان خود می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ نفر شرکت کننده دارد، ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف ریچارد وگ از مجارستان می‌رود.

تیم ایران در اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم نماینده ندارد. مسابقات اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۹، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کیلوگرم فردا و رقابت‌های اوزان ۷۴، ۸۶، و ۹۲ کیلوگرم روز جمعه برگزار می‌شود./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده