نعیم قاسم: قبل از توقف جنگ در غزه، جبهه لبنان آرام نمی‌شود-راهبرد معاصر

نعیم قاسم: قبل از توقف جنگ در غزه، جبهه لبنان آرام نمی‌شود

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها بعد از ۸ ماه به هیچ هدفی در جنگ غزه نرسیدند تاکید کرد مقاومت لبنان به موضع خود در حمایت از غزه پایبند بود و قبل از توقف کامل جنگ در غزه، جبهه جنوب لبنان آرام نمی‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۸۶

به گزارش راهبرد معاصر،‌ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله طی سخنانی درباره تحولات اخیر جنگ غزه، به جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه اشاره و اعلام کرد: رژیم صهیونیستی قتل عام بزرگی در النصیرات انجام داد که طی آن حدود هزار نفر شهید و مجروح شدند.

 

شیخ نعیم قاسم افزود: رژیم اشغالگر مدعی شد که این قتل عام را به خاطر آزادی 4 اسیر خود انجام داده است. آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز از این اقدام صهیونیست‌ها تمجید کردند و خداوند دل‌های آنها را در برابر حقیقت کور کرده است و نمی‌توانند قتل عام فجیع غیرنظامیان را ببینند. علت این امر آن است که آمریکایی‌ها و غربی‌ها خودشان را ملزم به حمایت همه جانبه از اشغالگران صهیونیست می‌دانند، اما تصور نکنند که با این کار خود می‌توانند به رژیم اشغالگر زندگی بدهند.

 

وی تصریح کرد: در گذشته زمانی که یک یا دو قتل عام در لبنان یا فلسطین توسط دشمن صهیونیستی رخ می‌داد، جنگ متوقف می‌شد اما امروز می‌بینیم که کشتارهای وحشیانه اشغالگران علیه مردم غزه روزانه ادامه دارد و صهیونیست‌ها در این قتل عام‌ها سرعت معینی را حفظ می‌کنند تا به نسل کشی مردم فلسطین بیانجامد.

 

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: صهیونیست‌ها تصور می‌کنند که با این جنایت‌ها می‌توانند آرمان فلسطین را نابود کنند، اما نمی‌دانند که کودکان، زنان و مردان فلسطین بیش از پیش برای دفاع از سرزمین خود و مقابله با دشمن اشغالگر بسیج شده‌اند و در این راه خستگی نمی‌شناسند. آنها قدرت و اراده‌ای دارند که آتش مقاومت را بیش از پیش برای آزادسازی فلسطین به خواست خداوند شعله ور می‌کند.

 

این مقام حزب الله تاکید کرد: تجاوزات وحشیانه اشغالگران موجب افزایش تعداد شهدا و مجروحان فلسطینی می‌شود، اما هرگز نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را به اهداف خود مبنی بر نابودی مقاومت، حذف مسئله فلسطین و آزادی اسرای اسرائیلی برساند.

 

وی تصریح کرد: امروز نماد رژیم صهیونیستی در جهان این است که به عنوان قاتل کودکان شناخته می‌شود و سازمان ملل هم این را تایید می‌کند. تصویری که امروز از رژیم اشغالگر در جهان وجود دارد تصویری از توحش علیه بشریت است.

 

معاون دبیرکل حزب الله گفت: رژیم اشغالگر نمی‌تواند دوام بیاورد، زیرا یک موجودیت جعلی و ساختگی است و صاحبان اصلی فلسطین، فرزندان قهرمان، نجیب و فداکار این سرزمین هستند و فلسطین متعلق به آنهاست .

 

شیخ نعیم قاسم درباره عملیات‌های مقاومت در جنوب لبنان علیه دشمن صهیونیستی تاکید کرد: ما در حزب الله به موضع خود برای حمایت از مقاومت و مردم فلسطین پایبندیم و تا زمان توقف کامل جنگ در نوار غزه به حمایت از آنها ادامه می‌دهیم. گزینه مقاومت تنها گزینه در فلسطین است و باید ادامه یابد و به لطف خداوند متعال ملت فلسطین با مقاومت خود پیروزی را رقم می‌زنند.

 

به گزارش تسنیم، درحالی که ارتش رژیم اشغالگر حملات جنون‌آمیز خود به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را از هفته گذشته تشدید کرده است، در جنایت هولناکی که این رژیم شنبه در این اردوگاه انجام داد، طبق آخرین آمار 274 غیرنظامی شهید و حدود 700 نفر هم زخمی شدند که 64 تن از شهدا کودک و 57 نفر هم زن هستند. همچنین 153 نفر از مجروحان، کودک و 161 تن زن هستند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار