بیانیه موتلفه درباره نظر شورای نگهبان-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

بیانیه موتلفه درباره نظر شورای نگهبان

حزب موتلفه اسلامی اعلام کرد با دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور و مشارکت در انتخابات، تمامی امکانات و ظرفیت‌های این حزب را در سراسر کشور برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی هرچه بیشتر، بسیج کرده و به کار خواهد بست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر، اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور ارسال و از سوی وزارت کشور به صورت رسمی اعلام شد در همین راستا بیانیه حزب موتلفه اسلامی درباره اعلام نظر شورای محترم نگهبان در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری منتشر شد که در ادامه می‌خوانیم.

 
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ریاست جمهوری عرصه اجرای مردم سالاری دینی، حضور و مشارکت ملت ایران اسلامی و نیز فرصتی برای عرضه آراء، نظرات و سلایق سیاسی بویژه از سوی جریانات، احزاب و تشکل های سیاسی است.

 

حزب موتلفه اسلامی به عنوان تشکیلاتی ریشه‌دار، با بیش از شش دهه حضور در فعالیت‌های سیاسی قبل و بعد از انقلاب، طی تشکیل جلساتی متعدد در شورای مرکزی و نیز بررسی ظرفیت ها و شایستگی های علمی و مدیریتی گزینه های مختلف، با رای اکثریت قریب به اتفاق اعضاء، جناب آقای دکتر محمدرضا پورابراهیمی را به عنوان بهترین گزینه برای تداوم راه شهید جمهور، آیت الله رئیسی تشخیص داده و به ملت بزرگ و هوشمند ایران اسلامی معرفی نمود.

 

با عنایت به توانایی های علمی و مدیریتی و اقتصادی آقای دکتر پورابراهیمی نامزد حزب موتلفه اسلامی، انتظار این بود که با توجه به توانمندی‌های ایشان در ارائه برنامه علمی، تخصصی و مبتنی بر مبانی انقلاب اسلامی و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب و سامان بخشی به مهمترین معضل کنونی کشور که همانا ارتقاء شاخصهای اقتصادی و وضعیت معیشت عزتمندانه مردم عزیز است، از ظرفیتهای علمی و اجرایی ایشان استفاده می‌شد.

 

اکنون که رای فقهای عالم، عادل، مومن و نیزحقوقدانان فرهیخته و انقلابی عضو محترم شورای نگهبان، منجربه احراز صلاحیت 6 نفر از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گردید، بر فصل الخطاب بودن نظر آن شورای محترم تاکید می‌نماید.

 

حزب موتلفه اسلامی و نامزد صالح و شایسته آن ضمن احترام مجدد به نظر اعضای محترم شورای نگهبان تاکید می‌نماید، با دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای حضور و مشارکت در انتخابات پیش رو، تمامی امکانات و ظرفیت های این حزب را در سراسر کشور برای افزایش مشارکت و شور انتخاباتی هرچه بیشتر، بسیج نموده و به کار خواهد بست.

 

از خداوند قادر متعال، عزت و سربلندی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت نموده و شایسته ترین دستاوردها و سرنوشت را برای مردم صبور وشریف ایران اسلامی، آرزو می کنیم./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده