اعلام حمایت جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

اعلام حمایت جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان

اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزدهای عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسحاق جهانگیری فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از نامزدهای عدم احراز صلاحیت‌شده انتخابات ریاست‌جمهوری با انتشار بیانیه‌ای، حمایت خود را از کاندیداتوری مسعود پزشکیان اعلام کرد.

جهانگیری در بخشی از این بیانیه خاطرنشان کرده است: آمده بودم تا عملاً حامل یک پیمان و قرار جدید میان جمهور و حاکمیت با هدف ساختن اجماع ملی برای ترمیم شکاف‌های بزرگ اجتماعی و اقتصادی و سیاسی و فرهنگی باشم. آمده بودم زمینه‌ساز تشکیل دولتی شوم که هماهنگ با خواسته‌های جمهور، و انجام اصلاحات ضروری؛ نگذارد فساد و تبعیض و بی‌عدالتی و مداخله در زندگی مردم عرصه را بر آنان تنگ کند.

وی همچنین عنوان کرده است: من در این شرایط خطیر، خود را بیشتر از همیشه مدیون ایران و مردمان خوب آن دانسته و می‌دانم. از این رو با مطالبه جدی در انتشار آشکار و شفاف دلایل رد صلاحیتم به صراحت اعلام می‌کنم:  من همان اسحاق جهانگیری هستم با همان عزم و اراده و امید برای توسعه؛ فرزند ایران؛ اصلاح‌طلب؛ و پیگیر مردم سالاری توسعه‌گرا برای تقویت بنیان‌های جمهوریت نظام و پیشرفت شایسته ایران.

وی با اشاره به حمایتش از کاندیداتوری پزشکیان یادآور شده است: قرار من با شما این بود که برای ایران و اسلام در هر موقعیتی به دنبال خلق فرصت‌های نو باشیم. امروز زمان عمل به همان قرارهاست. من طبق همان قرار حمایت تام و تمام خود را از نامزد جبهه اصلاحات ایران و دوست عزیز و همکار سختکوشم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان که مظهر صداقت، صراحت، شجاعت، پاک‌زیستی و پاک‌دستی در حکمرانی است، اعلام می‌کنم./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده