واکنش سرمربی تاریخ‌ساز آسیا به پیشنهاد پرسپولیس-راهبرد معاصر

واکنش سرمربی تاریخ‌ساز آسیا به پیشنهاد پرسپولیس

پیتر شگرت یکی از گزینه‌های جانشینی اوسمار ویرا است که البته مذاکره با پرسپولیس را نه تأیید و نه تکذیب می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ اولین بار پیتر شگرت را در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ دیدیم. در قطر و مقطعی که او با تیم ملی تاجیکستان خبرساز شد، شگفتی آفرید و تا مرحله یک‌چهارم نهایی پیشروی کرد. جدا از بحث فنی و نتایج، واکنش‌های شگرت در جام ملت‌ها هم در نوع خود ویژه بود و به همین دلیل نام او را سر زبان‌ها انداخت. حالا شنیده می‌شود نام پیتر شگرت که یک مربی کروات- آلمانی است در لیست گزینه‌های جانشینی اوسمار ویرا قرار دارد.

 

به نظر می‌رسد شما یکی از مربیانی هستید که مورد نظر باشگاه پرسپولیس قرار دارید یا اینکه به آنها معرفی شده‌اید. آیا با شما مذاکره‌ای صورت گرفته است؟

این مسأله را از دوستانم می‌شنوم که گزینه اصلی برای سرمربیگری در پرسپولیس هستم البته مانند هفته‌های گذشته، فقط از رسانه‌ها و دوستانم این صحبت‌ها به من منتقل می‌شود. شنیدم کاندیدای هدایت هایدوک اشپیلت هم هستم اما فکر می‌کنم آنها با ایوان یوریچ از تورینو و همچنین پائولو سوسا صحبت کرده‌اند و یکی از آنها را آنجا خواهیم دید. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم چه خواهد شد. من این روزها در آرامش کامل هستم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

 

دوست دارید سرمربی پرسپولیس شوید؟

باز هم در این لحظه هیچ نظری نمی‌توانم بدهم اما من ایران را دوست دارم.

 

قبلاً به من گفته بودید که می‌خواهید سرمربی یک تیم ملی شوید اما پرسپولیس در رده باشگاهی فعالیت می‌کند.

در مربیگری شما هرگز نمی‌توانید بگویید حتماً مربی ملی می‌شوید و پیشنهاد باشگاهی را قبول نمی‌کنید. من با برخی باشگاه‌ها و همچنین چند تیم ملی در ارتباط هستم و مشغول مذاکره. با این حال منتظر آخرین بازی‌های مرحله اول مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا و همچنین شروع جام ملت‌های اروپا در آلمان هم هستم تا شرایط را ارزیابی کنم.

 

آیا به صراحت و خیلی واضح به ما می‌گویید که با پرسپولیس ارتباط گرفته‌اید یا نه؟

من قبلاً به شما گفتم که تا به حال با مسئولان باشگاه‌های ایرانی به صورت مستقیم حرف نزده‌ام. با این حال بسیار خوشحالم که کاندیدای حضور در برخی تیم‌ها، از سراسر آسیا و اروپا هستم. الان باید فکر کنم که چه انتخابی برای آینده من بهتر است.

 

چقدر پرسپولیس را می‌شناسید؟

زمانی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بود، او را ملاقات کردم و درباره این تیم اطلاعاتی به دست آوردم. همچنین با یکی از دستیاران خیلی خوب او که در پرسپولیس فعالیت می‌کرد هم ارتباط داشتم. در ماه‌های گذشته و بعد از خروج از تیم ملی تاجیکستان، خوب استراحت کرده‌ام و طی هفته‌های آینده باید ببینم چه فرصت‌هایی در راه است و چه پیشنهادهایی به دستم می‌رسد./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده