آیا جدول لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر می‌کند؟-راهبرد معاصر

آیا جدول لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تغییر می‌کند؟

نتایج لیگ برتر در فصلی که گذشت تغییر نخواهد کرد و قهرمانی تیم پرسپولیس به قوت خود باقی است و تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا شرکت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی انتشار خبری از سوی نشریه جام جم مبنی بر اینکه در لیگ برتر و در ۱۵ بازی تبانی شده است تا نتایج بازی‌ها تغییر کند، برخی پیش داوری کرده‌اند که ممکن است برخی از نتایج بازی‌ها در فصلی که گذشت تغییر و جدول رده بندی لیگ برتر هم دستخوش تغییر شود.

 

اما بر اساس خبرهای رسیده از ساختمان سئول این اشاره‌ها برای اتفاقات در سال‌های گذشته است و برای فصلی که گذشت هنوز ادعایی مبنی بر تبانی تایید نشده است و طبیعتا نتایج بازی‌ها دستخوش تغییر نمی‌شود و جدول رده بندی لیگ برتر هم تغییر نمی‌کند.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال هم امروز در مصاحبه اش اشاره کوتاهی به این موضوع داشت و گفت: همانگونه که دوستان می‌دانند این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۰ است و اکنون نیز در مرحله بازپرسی قرار دارد. چند نفر از مدیران فدراسیون هم احضار شده و پس مرحله بازپرسی بازداشت شده‌اند. ان‌شاءالله هر وقت از طریق دادسرا و دادگاه اطلاعات تکمیلی به ما برسد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

 

فدراسیون فوتبال قول داده است بعد از پایان رسیدگی دادگاه و صدور آرا ارکان قضایی فدراسیون فوتبال هم این پرونده را بررسی و آرایی صادر خواهند کرد./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده