اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی-راهبرد معاصر

اولین واکنش مدافع پرسپولیس به ماجرای جدایی

محمدمهدی احمدی مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هنوز برای ماندن یا جدایی از این تیم تصمیم‌گیری نکرده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدمهدی احمدی درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: ما در نیم‌فصل اول خیلی اذیت شدیم، ولی در نیم‌فصل دوم شرایط خوبی برای تیم رقم خورد و در نهایت با اتحاد و همدلی بازیکنان به قهرمانی رسیدیم. در نیم‌فصل و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی شرایط سختی داشتیم و وقتی تیمی مثل پرسپولیس در وسط راه با تغییر کادر فنی مواجه می‌شود طبیعتاً کارش سخت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: آقای اوسمار عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت. او مربی زرنگی است و به خوبی از جو پرسپولیس و فوتبال ایران آگاهی داشت. در نهایت توانستیم یک اتفاق خوب را در پایان فصل رقم بزنیم.

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه در اکثر بازی‌های فصل گذشته نیمکت‌نشین بوده است، یادآور شد: فکر می‌کنم در مجموع پنج یا شش بازی انجام دادم. فصل گذشته هم برای من شیرین بود و هم سخت و فکر می‌کنم که بیشتر می‌توانستم برای پرسپولیس بازی کنم.

احمدی راجع به آینده‌اش در تیم فوتبال پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: فعلاً چیزی مشخص نیست. من یک فصل دیگر هم قرارداد دارم، ولی دوست دارم بیشتر بازی کنم و خودم را نشان دهم. هنوز وضعیت ماندن یا جدایی‌ام مشخص نیست و فعلاً باید منتظر بمانم، اما امیدوارم در فصل آینده اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

وی در پاسخ به این پرسش که «جدایی اوسمار برای پرسپولیس مشکل‌ساز نخواهد شد؟»، تصریح کرد: باشگاه که هنوز منتظر بازگشت این مربی است، ولی اگر هم اوسمار برنگشت، طبیعتاً مدیران پرسپولیس سراغ گزینه‌های دیگر خواهند رفت. مربیگری در پرسپولیس برای هر مربی سخت است و هر فردی سرمربی پرسپولیس باشد قطعاً کار سختی دارد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده