تکلیف پرسپولیس و اوسمار مشخص شد؟-راهبرد معاصر

تکلیف پرسپولیس و اوسمار مشخص شد؟

زمان جواب نهایی اوسمار به پرسپولیس و تصمیم‌گیری باشگاه در مورد او مشخص شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه پرسپولیس همچنان اولین گزینه خود برای نیمکت سرمربیگری را اوسمار ویه‌را قرار داده و مسئولان این تیم در تلاش برای جلب رضایت او در راه تمدید قرارداد هستند.

نتایج خوب این سرمربی باعث شده تا درویش و اعضای هیئت‌مدیره که در نیم فصل با تصمیمی شجاعانه او را از سمت مربی به سرمربی ارتقا دادند، اولویت خود را تمدید قرارداد این سرمربی بگذارند.

با این حال تعلل اوسمار در امضای قرارداد تازه با سرخپوشان، شرایطی را به وجود آورده که نگرانی هواداران پرسپولیس را به همراه داشته و باشگاه نیز قصد دارد به این نگرانی پاسخ دهد.

پس از اینکه قرار بود اوسمار هفته گذشته پاسخ خود را به باشگاه پرسپولیس بدهد، حالا او اعلام کرده که روز سه‌شنبه نظر نهایی خود را به مدیران باشگاه انتقال خواهد داد و آنها را جریان تصمیم خود خواهد گذاشت.

از این رو جلسه فوری هیئت‌مدیره باشگاه فردا برگزار خواهد شد تا مسئولان پرسپولیس نیز در این خصوص تصمیم‌گیری کنند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با گزینه‌های منتشره در فضای مجازی انجام نداده و تمدید قرارداد با اوسمار را در اولویت کاری قرار داده است.

به هر حال به نظر می‌رسد سکوت فعلی در اطراف باشگاه پرسپولیس فردا خواهد شکست و باید منتظر روزهای پر خبر و جنجالی در این خصوص باید بود./ورزش 3

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار