فروش ۳۱ هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران-راهبرد معاصر

فروش ۳۱ هزار قطعه سکه در دوازدهمین حراج مرکز مبادله ایران

سخنگوی مرکز مبادله گفت: دوازدهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه ربع سکه، ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه تمام سکه و ۴۱۹۴ قطعه نیم سکه به پایان رسید.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۶ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 10
کد خبر: ۲۴۴۷۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: دوازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۱۸ هزار و ۳۴۶ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۸۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: از مجموع ۴۹۱۹ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۱۹۴ قطعه با میانگین قیمت ۲۰ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان تخصیص داده شد. در حراج سکه تمام نیز ۱۴ هزار و ۴۵۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۱ هزار و ۸۴۵ قطعه با میانگین قیمت ۳۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان تخصیص داده شد. روشن است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

بالسینی در نهایت اظهار کرد: تاکنون و در مجموع ۱۲ حراج برگزار شده و جمعا ۱۷۸ هزار و ۶۱۰ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۱۱۴ هزار و ۸۸۶ قطعه، نیم سکه ۲۵ هزار و ۹۶۶ قطعه و تمام سکه ۳۷ هزار و ۷۵۸ قطعه است.

او پیش از این هم به باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود: حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشند که جمع هر سه با هم نباید بیش از ۵ قطعه باشند./باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده