دهقان: هیچکدام از فرش‌های کاخ سعدآباد پیدا نشده است-راهبرد معاصر
شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم

دهقان: هیچکدام از فرش‌های کاخ سعدآباد پیدا نشده است

معاون حقوقی دولت عنوان کرد: پرونده فرش‌های نفیس کاخ سعدآباد مفتوح است اما تا الان رایی صادر نشده و از ۴۸ فرشی که سرقت شده هنوز هیچ فرشی پیدا نشده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۷۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد دهقان معاونت حقوقی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران طی سخنانی درباره پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعد آباد اظهار داشت: پرونده فرش‌های نفیس کاخ سعد آباد مفتوح است اما تا الان رایی صادر نشده و از 48 فرشی که سرقت شده هنوز هیچ فرشی پیدا نشده است.

 

وی افزود: متهمان بازجویی شد‌اند اما اگر فرشی پیدا شده باید تحویل کاخ سعد آباد شود.

 

دهقان درباره رای دادگاه کانادا در پرونده هواپیمای اوکراینی عنوان کرد: درباره هواپیمای اوکراینی دو موضوع یکی در دیوان دادگستری بین المللی و یکی در سازمان بین المللی هوانوردی مطرح است.

وی افزود: رای دادگاه کانادا برای 21 نفر از خانواده‌های جانباختگان این هواپیما صادر شده عادلانه است و قصور شرکت هواپیمایی اوکراینی را ثابت کرده است.

 

دهقان ادامه داد: ما از رای دادگاه کانادایی استقبال می‌کنیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که جمهوری اسلامی ایران بخواهد هواپیمایی که در خاک کشور خودش حضور دارد را بزند و اگر انسان عاقلانه برخود کند می‌بینید که این قضیه یک اشتباه سهوی بوده است. این رای می‌تواند در این زمینه که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه مقصر نبوده است موثر باشد.

ادامه دارد.../ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار