بایدن بالاخره به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بایدن بالاخره به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی اعتراف کرد

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن که از ابتدای جنگ غزه در حال حمایت از رژیم صهیونیستی است، در یک سخنرانی به شهادت «کودکان بی‌گناه» در حملات اسرائیل اذعان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 12
کد خبر: ۲۴۵۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، «تو همدست نسل کشی هستی» این را یک معترض آمریکایی وسط سخنرانی بایدن در پایتخت فریاد زد. رئیس‌جمهور آمریکا در حال سخنرانی برای فعالان مقابله با خشونت مسلحانه بود که یک زن آمریکایی در اعتراض به مواضع او درباره جنگ غزه سخنان او را قطع کرد.

 

 این حامی فلسطین قبل از آنکه نیروهای امنیتی او را از نشست بیرون ببرند، توانست در سخنانی کوتاه خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت «به ارسال سلاح برای آنها (اسرائیل) پایان بده».


همزمان با این سخنان، حامیان بایدن با فریاد زدن و هو کردن این حامی فلسطین تلاش کردند مانع از شنیده شدن صدای او شوند. در این بین، رئیس‌جمهور آمریکا از آنها خواست به این معترض کاری نداشته باشند.

 

صبح روز شنبه بود که به دنبال حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در غزه برای آزادی چهار اسیر این رژیم، 274 فلسطینی شهید و 698 نفر زخمی شدند.مشاور امنیت ملی کاخ سفید جیک سالیوان اخیرا اذعان کرده بود که آمریکا در این حمله اسرائیل مشارکت اطلاعاتی داشت و به آنها برای آزادی اسرا کمک کرد.

بایدن در واکنش به فریاد اعتراضی حامی فلسطین گفت که «کودکان بی‌گناه از دست رفته‌اند. آنها (حامیان فلسطین) نکته درستی را مطرح می‌کنند»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده