واکنش پزشکیان به سوالی درباره معاون اول دولتش: نمی‌دانم!-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

واکنش پزشکیان به سوالی درباره معاون اول دولتش: نمی‌دانم!

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی‌دانم؛ اجازه بدهید ببینیم شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 13
کد خبر: ۲۴۵۲۶۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ظهر امروز در حاشیه مراسم ترحیم جعفر میلی منفرد از فعالان سیاسی اصلاح طلب، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که مهمترین اولویت شما  برای مدیریت کشور چیست؟ گفت: حل مشکل معیشتی مردم و رسیدن به محرومین مهمترین اولویت من است.

 

وی در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان از شما حمایت می‌کنند و به شما رای می‌دهند؟ افزود:چرا رای ندهند!

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به اینکه آیا معتدلین به این اجماع رسیدند که از شما حمایت کنند؟ عنوان کرد: تا جایی که من خبر دارم همه در صحنه هستند.

 

پزشکیان در پاسخ به این پرسش که معاون اول دولت شما چه کسی خواهد بود؟ گفت: نمی‌دانم؛ اجازه بدهید ببینیم شرایط به چه صورتی رقم می‌خورد.

 

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه آیا در کابینه  جنابعالی از اهل سنت حضور خواهند داشت؟گفت: باید از هر کسی که شایستگی دارد استفاده کرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده