زاکانی: آمده‌ام تا راه شهید رییسی را ادامه دهم-راهبرد معاصر

زاکانی: آمده‌ام تا راه شهید رییسی را ادامه دهم

نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه آمده‌ام تا راه شهید رییسی را ادامه دهم  گفت: شهید رییسی مرد میدان ، سیاستمداری بزرگ و مؤمنی فداکار بود و شهادت این عزیز سر فصلی شد تا ملت ایران حماسه بزرگ خلق کند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۵۳۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا زاکانی شامگاه شنبه در مسجد ابوذر ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب و خدمت، گفت: ما در فقدان شهید رئیسی غم بار هستیم، ۴۰ روز پیش این شهید بزرگوار در همین منطقه حضور یافت تا به مردم دارالشهدای تهران رسیدگی کند، او اینجا بود تا با مردم عهد و پیمان ، خدمت ببندد و دیدید که بر این پیمان باقی ماند و به شهادت رسید.

وی افزود: او می‌توانست در اتاقش بماند و به گفته های دیگران بسنده کند، اما شهید رییسی مرد میدان بود، او سیاستمدار بزرگ و مؤمنی فداکار بود لذا شهادت این عزیز سر فصلی شد تا ملت حماسه بزرگی خلق کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوریبا بیان اینکه آماده ایم تا با حضور فعال خودمان راه شهید رییسی را ادامه دهیم گفت: مختصات دولت شهید رئیسی دقیق بود و بر خلاف دولت سابق مسیری را رفت که خود را سرباز این انقلاب دید. شهید رئیسی خود را خادم مردم می‌دید و ویژگی او عدالت محوری و فسادستیزی بود./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار