قالیباف: نباید به شرایط دهه ۹۰ برگردیم-راهبرد معاصر

قالیباف: نباید به شرایط دهه ۹۰ برگردیم

 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دهه ۹۰ شرایط کشور خوب نبود، گفت: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم ریل مسیر انقلاب را به مسیر اصلی تغییر دادند، نباید در این شرایط حساس تصمیمی بگیریم که به شرایط آن دهه برگردیم.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۲۴۵۴۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشست فعالان ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد امام صادق(ع) در میدان فلسطین در تهران با حضور قالیباف و اعضای ستاد مرکزی برگزار شد.

این تجمع و مراسم قرار بود ساعت ۱۶ برگزار شود که با اعلام ستاد قالیباف به ساعت ۱۵ تغییر کرد؛ اما در نهایت در ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه با ورود محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات و علی نیکزاد رییس ستاد وی به مسجد امام صادق(ع) به صورت رسمی آغاز شد.

 
محمدباقر قالیباف در این نشست گفت: در خانه خدا و شب عرفه و در شب عید سعید قربان با شما عهد می‌بندم که اگر اراده الهی بر این بود که خدمتگزار شما باشم، آنچنان کار را رقم بزنیم که بهترین‌ها برای مردم کشور فراهم شود.

نامزدچهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: انتخابات یک فرصت بی‌نظیر برای پنجره تغییرات و فرصتی برای اصلاح ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت کشور است.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم که نام مجلس انقلابی را دارد و دولت سیزدهم که دولت خدمت است، حرکت خود را آغاز کردند و این شرایط در حالی صورت گرفت که در دهه ۹۰ شرایط خوبی در کشور نبود.

 

 
قالیباف اظهار داشت: مجلس یازدهم و دولت سیزدهم ریل مسیر انقلاب را به مسیر اصلی تغییر دادند، در پایان مجلس یازدهم عرض کردم وقتی صحبت از خیزش اقتصادی بود، در طول ۴ سال گذشته قوانین متعددی در این حوزه تصویب شد و در ادامه برنامه هفتم توسعه با همکاری دولت سیزدهم و مجلس یازدهم به تصویب رسید.

امروز در نقطه ای قرار گرفتیم که مردم ما باید تصمیم درست بگیرند و نباید تصمیمی بگیریم که به دهه ۹۰ برگردیموی یادآور شد: امروز مکلف هستیم برنامه هفتم به عنوان سند ملی و سند راه کشور را پیگیری کنیم، امروز در نقطه‌ای قرار گرفتیم که مردم ما باید تصمیم درست بگیرند و نباید تصمیمی بگیریم که به دهه ۹۰ برگردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: باید منسجم در کنار یکدیگر بایستیم و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور را رفع کنیم تا کام مردم را شیرین کنیم. با قطعیت عرض می‌کنم کشور دارای امکاناتی است که توانایی تحقق این موضوع وجود دارد.

 
قالیباف تاکید کرد: اگر موضوع مبارزه با فساد مطرح است، بدانید فساد درخت شوم ناکارآمدی است و مدیریت قوی می‌تواند موفقیت را رقم بزند. این در حالی است که ۶ برنامه توسعه قبلی فقط ۳۰ درصد اجرا شده و درحقیقت به ثروت کشور خسران وارد کرده است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چند دهه میلیاردها دلار سالانه به هدر رفت، گفت: ثروت و منابع بزرگ کشور را در اختیار داریم، ولی به دلیل ناکارآمدی و ضعف مدیریت این ثروت حیف شده است.

 

سعید جلیلی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، مصطفی پورمحمدی و مسعود پزشکیان داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار