سردار پاکپور: برخی از بنگاه‌های پرورش تروریست در کشورهای همجوار شناسایی شده است-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

سردار پاکپور: برخی از بنگاه‌های پرورش تروریست در کشورهای همجوار شناسایی شده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می‌شود. البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز، رهگیری و شناسایی شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۶۱۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.


وی به نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم اشاره کرد و افزود: اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضد امنیتی دشمن شناسایی و خنثی شده است اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.


سردار پاکپور خاطر نشان کرد: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه پاسداران همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.


وی در ادامه به بهره‌گیری سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی، سلفی و... در منطقه اشاره کرد و افزود: سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.


فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان کرد: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده و عامل جنایت آفرین پرورش داده می‌شود و جالب است بدانید که این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز، رهگیری و شناسایی شده است.


وی افزود: جالب است بدانید در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد؛ ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی، هویت کاملاً خارجی داشتند.


گفتنی است؛ همایش سراسری نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران طی دو روز با اجرای برنامه‌های گوناگون در تهران پیگیری و به پایان رسید./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده