تماس تلفنی مخبر با استاندار مرکزی درباره ریزش معدن شازند-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

تماس تلفنی مخبر با استاندار مرکزی درباره ریزش معدن شازند

سرپرست ریاست جمهوری در تماس تلفنی با استاندار مرکزی آخرین موضوعات پیرامون ریزش معدن در شازند را بررسی و دستورات لازمه را صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۹ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۷۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد مخبر شامگاه یکشنبه در گفتگوی تلفنی با استاندار مرکزی، ضمن پیگیری آخرین وضعیت ریزش معدن در شازند، ضرورت تسریع در روند امدادرسانی به حادثه دیدگان را خواستار شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادی، امکانات و وسایل موردنیاز برای نجات جان افراد باقی مانده در زیر آوار تاکید کرد.

سرپرست ریاست جمهوری بررسی کارشناسی حادثه مذکور را ضروری دانست و از استاندار مرکزی خواست تا با همکاری همه نهادهای ذیربط گزارشی دقیق از علل وقوع این حادثه تهیه شود.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی نیز در این ارتباط تلفنی گزارش از نحوه وقوع ریزش معدن و آخرین وضعیت مدیریت حادثه و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان ارائه داد./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده