مخبر: هرچه سریع‌تر به آسیب دیدگان سیل رسیدگی شود-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

مخبر: هرچه سریع‌تر به آسیب دیدگان سیل رسیدگی شود

در پی حوادث جوی ۲۴ ساعت گذشته و تداوم آن، سرپرست ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، بر بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی، رسیدگی به آسیب‌دیدگان سیل و آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی آینده تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 14
کد خبر: ۲۴۵۳۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ «محمد مخبر» سرپرست ریاست جمهوری در گفتگو‌های تلفنی جداگانه با استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، آخرین وضعیت سیل و حوادث اخیر را جویا شد.

مخبر با تاکید بر پیشگیری از بروز حادثه و آسیب‌های مادی و جانی در نواحی دیگر، رسیدگی هر چه سریع‌تر به آسیب‌دیدگان، یافتن مفقودان، جبران خسارات وارده و بازگشایی مسیر‌های مواصلاتی را ضروری دانست.

وی با توجه به احتمال تداوم این حوادث بر اساس پیش‌بینی سازمان‌های مربوطه، بر ضرورت آمادگی همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و امدادرسان تاکید کرد.

گفتنی است در این تماس‌های تلفنی استاندار مازندران و رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر آخرین وضعیت نواحی درگیر در حوادث اخیر را تشریح و بر آمادگی همه‌جانبه برای حوادث احتمالی پیش‌رو تاکید کردند.

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه (۲۴ خرداد ۱۴۰۳) سیل در روستای «فشکور» بخش مرزن آباد رخ داده که در ادامه با طغیانی شدن رودخانه چالوس منجر به وقوع سیلاب و انسداد جاده کندوان شد./ ایرنا

کلمات کلیدی: مخبر سیل دولت
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده