انصارالله یمن: آمریکا اصل تروریسم است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

انصارالله یمن: آمریکا اصل تروریسم است

محمد عبدالسلام با هشدار به جهانیان از خطر «تروریسم وحشیانه» آمریکا در اشاعه هرج و مرج جهانی اعلام کرد که ملت‌های آزاده با فریاد علیه آمریکا مانع از حمایت آشکار این کشور از اسرائیل شوند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۵۱

به گزارش راهبرد معاصر. محمد عبدالسلام، رئیس هیأت ملی مذاکره کننده و سخنگوی جنبش انصارالله یمن در خطاب به ملت‌های آزاده جهان نسبت به خطر گسترش آشوب در جهان از سوی تروریسم دولتی آمریکا هشدار داد.

 

پایگاه خبری المسیره دوشنبه شب گزارش داد که محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله در سخنانی حمایت واشنگتن از اشغالگران در غزه را مصداق تروریسم دولتی خطاب کرد.

 

سخنگوی انصارالله در سخنانی از عموم مردم جهان درخواست کرد که با کنار گذاشتن سکوت و فریاد علیه دولت آمریکا از تداوم سیاست‌های تروریستی وحشیانه در حمایت آشکار و بی‌قید و بند و رسوایش از اسرائیل جلوگیری کنند.

 

عبدالسلام تاکید کرد که حمایت آمریکا از اسرائیل برای ارتکاب جنایات قرن در غزه، بیانگر تروریسم واقعی است که خطری برای جهان و تهدید جدی برای صلح جهانی به شمار می‌رود.

 

مقام ارشد دولت یمن افزود: تروریسم آمریکایی، به گسترش هرج و مرج در جهان می‌پردازد، ولی هرگز قادر به مهار کردن و تسلیم ملت‌های آزاده نیست که برای مقابله با آن آماده به پیکار هستند و به اراده آزادی بخشی و استقلال تمسک جسته‌اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده