آزادی حمید نوری شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها بود-راهبرد معاصر
نتایج انتخابات به‌ تفکیک استان‌ها + جدول نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ۱۴۰۳؛ انتخابات به مرحله دوم رسید سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هر تعرضی را در منطقه می‌دهد وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات معلمان پاسخ می‌دهد نامه ابوترابی به زلفی‌گل درباره وام دانشجویی رهبر انقلاب: حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد شرایط دو مرحله‌ای شدن انتخابات چیست؟ در حال بروز رسانی/ جدیدترین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد آرا تیم نیروهای مسلح رای خود را در روسیه به صندوق انداخت طحان‌نظیف: گمانه‌زنی در خصوص نتیجه انتخابات تا پیش از اتمام رأی‌گیری هیچ اعتباری ندارد بازتاب گسترده انتخابات ریاست جمهوری ایران در رسانه‌های غربی انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید شد سخنگوی شورای نگهبان: تاکنون تخلف انتخاباتی گزارش نشده است عدم تمکین به نتیجه انتخابات چه معنایی دارد؟ چه مواردی مصداق جرایم انتخاباتی است؟

آزادی حمید نوری شکستی بزرگ برای منافقین و صهیونیست‌ها بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آزادی حمید نوری از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکست بزرگ برای منافقین و صهیونیست ها به ارمغان آورد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست نشست علنی امروز ( سه‌شنبه29 خرداد ماه) را برعهده داشت در نطق پیش از دستور خود گفت: بر خود وظیفه می دانیم از تلاش های دستگاه دیپلماسی برای آزادی شهروند ایرانی برادر حمید نوری تشکر کنم، که به مدت 5 سال بدون هرگونه استدلال موجه حقوقی در کشور سوئد بازداشت بود.

 

وی ادامه داد: این آزادی از یک سو حاکی از اقتدار ایران و دیپلماسی کشورمان بود و از دیگر سو سرشکستگی و شکست بزرگ برای منافقین و صهیونیست ها به ارمغان آورد تا با این رو سیاهی جدید حجت دیگری در اختیار داشته باشند.


حمید نوری در سال 1398 با تلاش منافقین در جریان سفر شخصی‌اش به سوئد بازداشت شد و تحت شرایط سخت قرار گرفت و از حقوق اولیه‌ی انسانی و یک زندانی محروم بود. با تلاش دستگاه دیپلماسی و هم‌چنین سایر نهادها 26 خردادماه امسال آزاد و به کشورمان بازگشت./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده