توضیحات جدید وزیر کار در باره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان+ جزئیات-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

توضیحات جدید وزیر کار در باره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان+ جزئیات

وزیر تعاون، کار و فاه اجتماعی، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت بازنشستگان کشوری صورت گرفته و در خصوص بازنشستگان تأمین اجتماعی هم ساز و کارهای لازم را در حال رصد و بررسی هستیم که ان‌شاءالله پرداخت خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۸۹۷

به گزارش راهبرد معاصر، سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری مشترک با سخنگوی دولت و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در سخنانی، گفت: برای اولین بار در طول چند دهه گذشته ما قادر هستیم کل بدهی‌های تأمین اجتماعی را به مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه‌ها پرداخت کنیم.


وی ادامه داد:‌ خبر دیگر بحث همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که خوشبختانه پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت بازنشستگان کشوری صورت گرفته است، در خصوص بازنشستگان تأمین اجتماعی هم در حال رصد هستیم که ان‌شاءالله پرداخت خواهد شد.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: در طول این مدت، بیش از دو و نیم میلیون فرصت شغلی در کل کشور توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شده  است.
مرتضوی با بیان اینکه در طول این مدت ۲.۵ میلیون فرصت شغلی ایجاد شده است، ادامه داد: با توجه به جمعیت فعال کشور، کاهش ۱.۲ درصدی نرخ بیکاری را داشتیم که در طول چند دهه اخیر برای اولین بار است که نرخ بیکاری کشور به کانال ۸ و یا پایین‌تر از کانال ۸ خواهد رسید.


وی به دیگر اقدامات دولت سیزدهم در حوزه کسب و کار و اشتغال‌آفرینی اشاره و تأکید کرد: صدور آنی و برخط مجوز بیش از ۹۵ درصد از رشته‌های مشاغل خانگی برای اولین بار در دولت سیزدهم رخ داده است.


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: با تأکیدات رئیس‌جمهور شهید، ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی پرداخت شد و برای اولین‌ بار در طول چند دهۀ گذشته قادر هستیم کل بدهی‌های تأمین اجتماعی به مراکز درمانی را پرداخت کنیم.


مرتضوی تأکید کرد: بدهی‌های انباشته‌ای را سازمان تأمین اجتماعی به مراکز تأمین اجتماعی و داروخانه‌ها داشت و با تأکیداتی که رئیس‌جمهور شهید فقیدمان داشتند، حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شد و در قالب اوراق و با هماهنگی خوبی که بعد از شهادت ایشان(شهید رئیسی) با بانک مرکزی سازمان برنامه بودجه و بانک عامل صورت گرفت، این ۲۰ هزار همت تبدیل به نقدینگی شد و برای اولین بار است در طول چند دهه گذشته ما قادر هستیم که کل بدهی‌های تأمین اجتماعی را به مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌ها پرداخت کنیم.


وی تأکید کرد: خوشبختانه پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت بازنشستگان کشوری صورت گرفته است و در خصوص بازنشستگان تأمین اجتماعی هم ساز و کارهای لازم را در حال رصد و بررسی هستیم که ان‌شاءالله پرداخت خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده