قدرت‌نمایی حزب‌الله، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

قدرت‌نمایی حزب‌الله، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت

قدرت نمایی حزب الله لبنان در جبهه شمالی و تشدید حملات نیروهای مقاومت اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی باعث ترس و وحشت محافل رسانه‌ای این رژیم شده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۹۰۰

به گزارش راهبرد معاصر. شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد: حزب الله تبدیل به تهدید اصلی علیه تل آویو شده است.

 

این رسانه‌ها تاکید کردند: ما شاهد به آتش کشیده شدن مناطق شمالی با موشک‌های حزب الله و حبس شدن ده‌ها هزار شهرک نشین خارج از منازل خود هستیم.

 

پیش از این «اشر کوهن» مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» در اظهاراتی به تغییر اوضاع در لبنان و همچنین تغییر در وضعیت مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی اذعان کرده بود.

 

وی تاکید کرد: اوضاع در لبنان تغییر کرده است. توافق مانع شلیک‌شدن موشک‌های حزب‌الله از پشت رودخانه لیتانی نمی‌شود.

 

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شدت در ایجاد کمربند امنیتی در الجلیل اشغالی شکست خورده است.

 

«اشر کوهن» در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به محل اقامت خود در شمال سرزمین‌های اشغالی باز نخواهند گشت. مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده