قالیباف: بازنشستگان را شرمنده نوه‌هایشان نمی‌کنم-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

قالیباف: بازنشستگان را شرمنده نوه‌هایشان نمی‌کنم

نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: حتما تا زمانی که به اجرای کامل برنامه برسیم، سپر حمایتی برای بازنشستگان و کارگران تعریف خواهیم کرد تا کمبود‌ها جبران و سفره هایشان کوچک نشود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۹۵۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در گردهمایی بزرگ جامعه اسلامی کارگران، اظهار کرد:موضوع انتخابات یکی از موضوعات مهم است، چراکه انتخابات یک فرصت طلایی برای تعیین سرنوشت کشور است، بنابراین باید به این موضوع توجه لازم را داشت. هشت تیر ملت ایران با مشارکت خود و با انتخابی دقیق، برای ۴ سال اداره کشور را به فردی واگذار می‌کنند

وی ادامه داد: در مجلس قوانین خوبی برای بازنشستگان تصویب شده است، اما قانون اگر اجرا نشود هیچ اتفاقی نمی‌افتد، قانون باید اجرا شود. امروز ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و دیگر مانند اوایل انقلاب نیست که شناخت از افراد نداشته باشیم، حال افراد کارنامه و عملکرد دارند برهمین اساس باید تصمیم صحیح بگیریم.

قالیباف گفت: امروز مشکلات اقتصادی داریم، اما به عنوان مطلع از وضعیت کشور می‌گویم که ظرفیت‌هایی در کشور داریم که می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم، چراکه در کشور ظرفیت‌هایی داریم که هدر می‌شود. شرایط سختی که بازنشستگان، کارگران، معلمان، روستاییان، کارمندان و پرستاران دارند به دلیل ناکارآمدی است چراکه امروز تورم بالا ناشی از ناکارآمدی است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما در مجلس بودجه دولت را تصویب نکردیم بلکه بودجه زندگی بود. وقتی تورم رشد می‌کند، اما حقوق کارگران و کارمندان به تناسب افزایش نمی‌یابد منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، من در خانواده کارگری بزرگ شدم و مشکلات امروز کارگران درک می‌کنم.

وی گفت: امروز نیازمند رییس جمهوری هستیم که سخت کوش و پرتلاش باشد و علاوه براین تصمیم هاس سخت هم بگیرید و شجاعانه تصمیم کیری کند، اجازه ندهد دارایی‌های ملی و سرمایه‌های ما به درستی مدیریت نشود.

قالیباف تصریح کرد: به شما قول می‌دهم که می‌توانیم این مشکلات موجود را حل کنیم، امروز تولید کنندگان در روستا‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرند، در زمانی که در شهرداری تهران توفیق خدمت داشتم، تاکید میکردم که هم باید کار خوب کنیم و هم خوب کار کنیم. امروز هم در قوه مجریه باید این موضوع را رعایت کنیم و تصمیم‌های خلق الساعه نگیریم چراکه تصمیم‌های اینچنینی آن بلا را بر سر بورس آورد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما شهروند درکه یک و دو درست کردیم، این در قاموس انقلاب نیست. تمام مشکلا فعلی کشور در برنامه هفتم دیده شده، اما صرفا داشتن قانون مهم نیست بلکه باید ان را اجرا کنیم باید کیک اقتصاد را بزرگ کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۷.۵ درصد از انرژی تولید شده در سال را هدر می‌دهیم، افزود: ۳.۵ برابر یارانه‌هایی که مستقیم می‌دهیم را اتلاف می‌کنیم. امروز چالش اصلی ما مدیریت است باید سمت انتخاب رییس جمهوری برویم که توان این کار را داشته باشد و تصمیم‌هایی بگیرد که تحول ایجاد کند.

قالیباف گفت: باید هرسال در کشور تاثیرات اقدامات انجام شده را ببیند و اولویت ما در دولت خدمت و پیشرفت خانواده است، به بانوان کشور می‌گویم باور ما این است که زن عنصر اصلی خانواده استما مکلف هستیم در یک محیطی که امنیت اجتماعی و اخلاقی بتوانند فعال باشند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید سمتی برویم که بازنشستگان در شرایط امروز، آسایش و آرامش داشته باشند و اولویت ماست. تا زمانی که برنامه هفتم با کمک مردم، نخبگان، جوانان، کارآفرینان و … اجرا شود مشکلات کشور حل خواهد شد. حتما تا زمانی که به اجرای کامل برنامه برسیم، سپر حمایتی برای بازنشستگان و کارگران تعریف خواهیم کرد تا کمبود‌ها جبران و سفره هایشان کوچک نشود.

وی ادامه داد: ما فرصت آزمون و خطا را در کشور نداریم، اگر در ۸ تیر بنده را انتخاب کردید شهدا را شاهد می‌گیرم در خدمت مردم، انقلاب و نظام اسلامی باشم. روزی یک بازنشسته از من پرسید برای بازنشستگان چه خواهید کرد؟ گفتم برای بازنشستگان کاری خواهم کرد که شب جمعه وقتی نوه هایشان به خانه‌شان آمدند دغدغه خالی بودن یخچال هایشان نباشند.

قالیباف خاطرنشان کرد: در دهه ۹۰ کشور راکد شد، یک درصد متوسط سالانه رشد داشتیم، اما نقدینگی ۲۶ برابر افزایش یافته است و رهبری فرمودند که در این دهه کشور راکد شد. امروز باید با قوت و قدرت برنامه هفتم را اصلا همانند ۶ برنامه قبلی نیست را اجرا کنیم. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده