سعید جلیلی: ضعف‌ها را در کنار ظرفیت‌ها می‌بینم-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

سعید جلیلی: ضعف‌ها را در کنار ظرفیت‌ها می‌بینم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ضعف‌ها را در کنار ظرفیت‌ها می‌بینم.
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 18
کد خبر: ۲۴۵۹۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سعید جلیلی در جمع مردم شهریار در مصلی این شهر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا در این دوره از انتخابات تاثیر بگذاریم و در آنچه در آینده کشور می‌تواند تعیین‌کننده باشد همه ما باید تلاش کنیم تا در انتخاب سرنوشت خود در این عرصه نقش ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه آینده ما چه باید باشد، چه آینده‌ای را می‌توانیم برای خودمان، فرزندانمان تعیین کنیم، افزود: در این زمینه دو نگاه وجود دارد، برخی با توجه به برخی از ضعف‌ها و آسیب‌ها که در کشور وجود دارد، این مشکلات را فهرست و بیان می‌کنند و می‌گویند اگر بتوانیم این مسایل و مشکلات را برطرف کنیم، این یک کار مهم است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه حل مسائل و مشکلات مردم و برطرف کردن ضعف‌ها کار مهمی است که باید انجام دهیم، تصریح کرد: آیا آنچه که در ۴ سال آینده باید نصیب ما شود، این است که چند مشکل را رفع کنیم یا اینکه می‌توان هدف دیگری را نیز در این چند سال تعریف کرد.

وی ادامه داد: ما در برنامه‌ای که اعلام کردیم یک ادعا کردیم که امروز در موقعیت و نقطه تاریخی هستیم که ویژگی آن این است که کشور، ملت و انقلاب ما یک فرصت‌های بسیار در اختیار ما می‌گذارد. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده