باقری: هماهنگی دیپلماسی و میدان در دولت شهید رئیسی تثبیت شد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

باقری: هماهنگی دیپلماسی و میدان در دولت شهید رئیسی تثبیت شد

سرپرست وزارت خارجه گفت: زمانی بحث بود که فاصله‌ای بین میدان و دیپلماسی وجود داشت اما اگر این دو با هم همراه نباشند، دیپلماسی صرفاً به سخنگاهی برای بیان مواضع مطرح می‌شود؛ چراکه این دو پشتیبان همدیگرند. این مسئله‌ی مهم در دولت شهید رئیسی تثبیت شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۰۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، علی باقری‌کنی سرپرست وزارت خارجه در جاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی برای پیش‌برد اهدافمان را دنبال می‌کنیم؛ وقتی که جمهوری اسلامی ایران از حق دفاع مشروع خود استفاده کرد و به‌خاطر جنایات صهیونیست‌ها در دمشق قرار شد که صهیونیست‌ها تنبیه شوند، آمریکا و اسرائیل و همپیمانان آن‌ها نتوانستند از ظرفیت بین‌المللی علیه ایران استفاده کنند. این واقعیت بارز و غیرقابل است که همراهی میدان و دیپلماسی را می‌بینیم.

 

وی افزود: زمانی بحث بود که فاصله‌ای بین میدان و دیپلماسی وجود داشت اما اگر این دو با هم همراه نباشند، دیپلماسی صرفاً به سخنگاهی برای بیان مواضع مطرح می‌شود؛ چراکه این دو پشتیبان همدیگرند. این مسئله‌ی مهم در دولت شهید رئیسی و دوران وزارت شهید امیرعبداللهیان تثبیت شد و آثار آن را دیدیم.

 

سرپرست وزارت خارجه گفت: اینکه مقاومت در منطقه به یک هنجار در مناسبات منطقه‌ای تبدیل شده، هنر دیپلماسی ایرانی است و توانسته در فضای منطقه و مناسبات بین‌الملل جا بیندازد.

 

باقری‌کنی ادامه داد: دستاوردهای دولت شهید رئیسی و 1020 روز تلاش ایشان بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاوردهای مهم همیشه مورد توجه قرار بگیرد و پاس داشته شود.

ادامه دارد.../ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده