صهیونیست‌ها: حماس نبرد رفح را از بالا و زیر زمین مدیریت می‌کند-راهبرد معاصر

صهیونیست‌ها: حماس نبرد رفح را از بالا و زیر زمین مدیریت می‌کند

یک مقام ارشد صهیونیستی تایید کرد که جنگ علیه حماس در رفح شدیدتر از بقیه نوار غزه است زیرا تعداد زیادی تونل در این شهر وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن پست یک مقام ارشد صهیونیستی تایید کرد که نبرد ارتش اشغالگر علیه حماس و جنبش مقاومت در رفح، شدیدتر از سایر مناطق نوار غزه است. 

 

براساس گزار ش المیادین، این مقام صهیونیستی توضیح داد که حماس در ماه‌های گذشته خود را برای جنگ در رفح آماده کرده و از درس‌ها و تاکتیک‌هایی که ارتش صهیونیستی در مناطق دیگر دنبال می‌کند، بهره برده است.

 

این روزنامه خاطرنشان کرد که شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و تیراندازی علیه نیرو‌های صهیونیستی در نوار غزه حتی در مناطقی که ارتش اشغالگر ادعای کنترل آنها را دارد، دیده می‌شود.

 

در همین راستا، یائیر تسوکرمن، سرهنگ ارتش صهیونیستی با تاکید بر اینکه تعداد تونل‌ها در شهر رفح زیاد است، افزود: حماس دوربین‌های زیادی در رفح نصب کرده تا نبرد را از بالا و زیر زمین مدیریت کند.

 

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت به نقل از تسوکرمن تأیید کرد که تله‌گذاری منازل در رفح قبل از ورود نیرو‌های صهیونیستی یکی از تهدیداتی است که ارتش خسته‌ی رژیم صهیوهنیستی با آن مواجه است.

 

این اظهارات پس از آن بیان می‌شود که آمیت هالیوی یکی از اعضای حزب لیکود رژیم از عملکرد  ارتش اشغالگر  انتقاد و تاکید کرد که صحبت در مورد برچیدن گردان‌های رفح یک صحبت پوچ است . او تاکید کرد که هرزی هالیوی، رئیس ستاد کل ارتش صهیونیستی زمانی که درباره انهدام تیپ‌های وابسته به حماس در رفح صحبت می‌کند، دروغ می‌گوید./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده