سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سخن از نابودی حماس فریبکاری است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سخن از نابودی حماس فریبکاری است

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوانی این رژیم برای نابودی جنبش حماس، سخن گفتن از نابودی این جنبش را فریبکاری خواند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 19
کد خبر: ۲۴۶۱۷۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اظهار داشت که اگر سطح سیاسی جایگزینی برای حماس پیدا نکند در آن صورت این جنبش باقی خواهد ماند.

وی اعتراف کرد: حماس یک حزب و اندیشه‌ای است که در دل مردم جای دارد و هر کس گمان می‌کند که ما می‌توانیم آن را از دل مردم ریشه‌کن کنیم، در اشتباه است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با وجود ناکامی این رژیم در تحقق اهداف جنگ علیه نوار غزه مدعی شد: ما به برچیدن گردان‌های حماس در رفح نزدیک شده‌ایم.

هاگاری در خصوص موفقیت حزب‌الله در فیلم‌برداری از پایگاه‌های مهم رژیم صهیونیستی در بندر حیفا با استفاده از پهپاد «هدهد» نیز ادعا کرد: ما پهپاد حزب‌الله را به دلیل حفظ جان شهروندان، ساقط نکردیم.

وی همچنین مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی برای هر سناریویی در جبهه شمالی آماده است و شهرک‌نشینان را به منازل خود بازخواهد گرداند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار