ظریف: دولت پزشکیان، دولت وحدت ملی خواهد بود-راهبرد معاصر

ظریف: دولت پزشکیان، دولت وحدت ملی خواهد بود

عضو شورای مرکزی ستاد انتخابات پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، گفت:‌ دولت مسعود پزشکیان، جناحی نخواهد بود و با رویکرد وحدت، مردم ناظر بر عملکرد آن خواهند بود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدجواد ظریف در جریان سفر خود به این استان با حضور در جمع حامیان«مسعود پزشکیان»، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهور ایران اسلامی، اظهار کرد: تمام فعالیت های سیاسی برای آن است که بتوانیم ایرانی قوی داشته باشیم.
وی با اشاره به عدم مشارکت برخی در دوره اول انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در جمعه پیشه رور همه ملت ایران با حضور پرشور پای صندوق های رأی به تغییر رأی خواهند داد.
وزیر سابق امور خارجه ایران با بیان این که در جمعه پیشه رو ملت ایران به جناح بازی نه خواهند گفت: انتخابات یک رفراندوم بزرگ است برای کسانی که میخواهند اکثریت ملت ایران را حذف کنند.
ظریف با بیان این‌که اجازه ندهیم گروهی در برابر 80 میلیون بیننده هوشیار ایرانی دروغ بگویند، تصریح کرد: ما به فردی رأی خواهیم داد که قول داده به ملت دروغ نگوید و منافع مردم را فدای منافع خود و هم گروهایش نمی‌کند.
عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی پزشکیان در ادامه تأکید کرد: ما می توانیم، ملت ایران بزرگ هستند و با تقدیم شهدا هیچ گاه ننگ اشغالگرایان را نپذیرفته ایم و هر کس وارد ایران شده به شکل ما در آمده است.
وی با بیان این‌که ملت ایران سزاوار عشق هستند، تأکید کرد: مردم ایران مهمترین سرمایه کشورند و باید گسترش پیدا کنند و نیازی به قیم ندارند.
ظریف با بیان این‌که ملت ایران با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رأی امید را زنده خواهند کرد و گفت: ایران در آینده نخواهد ماند و با حضور پای صندوق رأی به آینده ای روشن خواهند رفت.
عضو شورای مرکزی ستاد پزشکیان با بیان این‌که استان یزد را پایتخت گردشگری ایران می کنیم، خاطرنشان کرد: جمعه آینده نگاه به آینده است و ما با حضور پرشور پای صندوق رأی «شعار نه شرفی نه غربی» را زنده می‌کنیم.
وی با بیان این‌که نباید با ملت و جوانان به عنوان متهم برخورد شود، تأکید کرد: ما اجازه نخواهیم داد کسی به ما دروغ بگوید.
ظریف با طرح این سئوال که چرا ایران طی سه سال گذشته از برجام خارج نشده است، گفت: طرح یارانه اهانت به مردم ایران است.
وزیر سابق امور خارجه ایران گفت: اگر بسته‌های معیشتی و کارت یارانه از پول بیت المال است کسانی که از حق ملت هزینه تبلیغاتی پرداخت کردند باید محاکمه شوند.
وی با بیان این‌که تنها میزان دولت پزشکیان صداقت و پاکدستی است، گفت: دولت مسعود پزشکیان، جناحی نخواهد بود و با رویکرد وحدت ملی مردم ناظر بر عملکرد دولت چهاردهم به ریاست پزشکیان خواهند بود./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده