روز ۲۶۱ طوفان‌الاقصی/ حملات بی‌امان زمینی و هوایی علیه سراسر غزه-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

روز ۲۶۱ طوفان‌الاقصی/ حملات بی‌امان زمینی و هوایی علیه سراسر غزه

تداوم حملات بی امان زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و دست برتر حزب الله لبنان در جنگ اطلاعاتی علیه این رژیم از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۴۶۶۳۷

به گزارش راهبرد معاصر. در حالی که حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه طی ساعات گذشته ادامه داشته، انتشار یک ویدئو توسط حزب الله لبنان باعث به راه افتادن موجی از نگرانی‌ها در اراضی اشغالی شده است.

 

گزارش‌های رسانه‌ای از تداوم حملات زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه حکایت دارد. شبکه المیادین تاکید کرد بمباران خانه‌های مسکونی در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی برجای گذاشت.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در اردوگاه الشاطی واقع در غرب شهر غزه نیز بمباران کردند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله البرازیل واقع در جنوب شهر رفح با خاک یکسان کرده است.

 

هلی کوپترهای نظامی و تانک‌های این رژیم نیز مناطق مرکزی شهر رفح را زیر آتش گرفتند.

 

علاوه بر این، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی نیز علیه نوار غزه به ویژه محله تل السعودی در غرب شهر رفح به شدت ادامه دارد.

 

از سوی دیگر حزب الله لبنان ساعاتی قبل ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در جنگ اطلاعاتی مقابل رژیم صهیونیستی دست برتر را دارد.

 

بر اساس این گزارش، شبکه المیادین اعلام کرد که حزب الله لبنان با انتشار یک ویدئو، تصاویر هوایی گرفته شده از مواضع حساس داخل اراضی اشغالی را به نمایش گذاشته است.

 

در این ویدئو که با عنوان «خطاب به کسی که این موضوع برایش مهم است» ماهیت مواضع مذکور اعلام نشده است.

 

حزب الله لبنان در این ویدئو بخش‌هایی از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را مبنی بر اینکه مقاومت، بدون قواعد و ضوابط با دشمن صهیونیستی مبارزه خواهد کرد اضافه کرده است.

 

سید حسن نصرالله در پایان این ویدئو تاکید می‌کند که «هر کسی که به فکر جنگ با ما است پشیمان خواهد شد».

 

ویدئوی یک دقیقه و ۱۱ ثانیه‌ای حزب الله، دربرگیرنده تصاویر و فیلم‌هایی است که پهپادهای این حزب به تازگی موفق شده‌اند آنها را از فراز اراضی اشغالی به دست آورند. پالایشگاه‌های نفت حیفا، فرودگاه بن گوریون در تل آویو و بندر اسدود و پایگاه‌های نظامی در الجلیل علیا جزو این مناطق حساس در اراضی اشغالی هستند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده