بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری

اختلاف میان باشگاه استقلال و مجتبی جباری در مقطعی کار را به جنگ بیانیه‌ها کشاند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۷۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم همه فکر می‌کردند که مجتبی جباری در این تیم ماندگار خواهد شد و اختلافات گذشته‌اش با فتح‌الله‌زاده و امیر قلعه‌نویی به تاریخ پیوسته اما جباری تصمیم دیگری گرفت و مسیرش را به سمت اصفهان کج کرد!

 

اوایل تیر سال ۹۲ خبر آمد که سپاهان به طور جدی با مجتبی وارد مذاکره شده است و این قضیه جنبه واقعیت نیز به خود پیدا کرد. جباری مصاحبه کنایه‌آمیزی پیرامون باشگاه استقلال انجام داد و این باشگاه نیز چهارم تیر سال ۹۲ بیانیه بسیار تندی علیه مجتبی منتشر کرد و صراحتا گفت مجتبی دیگر در لیست استقلال قرار ندارد.

 

در قسمتی از بیانیه استقلال علیه مجتبی جباری آمده بود: استقلالی واقعی کیست؟ هواداری که حاضر است نیمی از درآمد ناچیزش را هزینه کند، با جان کندن خودش را به ورزشگاه‌های سراسر کشور برساند و در بالا و پایین جدول با غرور فریاد استقلال دوستت داریم سر می‌دهد، یا آن کس که از کنار این باشگاه به شهرت، مکنت و ثروت می‌رسد، از این نردبان بالا می‌رود، از بالا به این تیم نگاه می‌کند و آن را به مسخره می‌گیرد؟ استقلال مسخره نیست. این باشگاه با آن همه افتخار و ستاره روی سینه و آن همه مدال‌های رنگارنگ و آن همه هوادار مسخره نیست بلکه مسخره کسی است که از هیچ، با توسل به استقلال به همه چیز می‌رسد. استراتژی باشگاه دو ستاره استقلال این است: تنها استقلالی‌های متعصب و واقعی را لازم داریم. همان‌هایی که به هواداران و این باشگاه توهین نمی‌کنند. همان‌هایی که برای به چنگ آوردن ستاره سوم در آسیا لحظه‌شماری می‌کنند نه آن‌ها که در استقلال زیدان شدند [لقب مجتبی جباری زیدان آسیا بود] و نمی‌دانند بدون استقلال هیچ نیستند. نه آن‌هایی که متوجه نیستند طی سال‌های اخیر استقلال چقدر پای مصدومیت‌های تکراری این نفرات ایستاد و تاوان داد تا سرپا بایستند و هنوز زیدان باشند./ خبرورزشی

 

بیانیه تند باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده