سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه ویژه فرهنگیان و خانواده‌های درجه یک آنان باز شده است و فرآیند ثبت‌نام تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۲۴۷۰۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی نیک‌فر  با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان کار خود را آغاز کرد و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، گفت: برای انجام این طرح ۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه در نظر گرفته شده است، حدود ۷ هزار نفر همکار فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می‌شود، افزود: در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق کامپیوتر با مراجعه به سایت بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند.

 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند، ادامه داد: ثبت‌نام‌ها به صورت غیرحضوری و به شکل رزروی از طریق سامانه است.

 

نیک‌فر با بیان اینکه طرح اسکان تابستانه فرهنگیان برای همکاران فرهنگی و خانواده‌های درجه یک آنان است، گفت: فرهنگیان شاغل و بازنشسته رسمی، پیمانی و قراردادی، همچنین مدارس غیردولتی و کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند با ارائه کارت شناسایی یا معرفی‌نامه از ادارات مناطق امکان استفاده از طرح را دارند.

 

وی اظهارکرد: در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان و همچنین کسانی که سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، وجود دارد./ ایسنا

ارسال نظر