سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه باز شد + جزئیات-راهبرد معاصر

سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه باز شد + جزئیات

وزارت آموزش و پرورش برای آن دسته از فرهنگیانی که تا پیش از این فاقد رتبه شده بودند؛ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۴ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 09
کد خبر: ۲۴۴۵۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ میز کار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است:

پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹، ۱۲ خرداد ۱۴۰۳و با استناد ماده ۵ آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم (عدم احراز رتبه) را کسب نکرده‌اند از تاریخ اولین تأیید هیأت ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند.

سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ برای مشمولین (فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌شود.

خواهشمند است موارد ذیل به صورت دقیق به اطلاع افراد رسانده شود.

۱. تمامی اطلاعیه‌ها به صورت مکتوب و رسمی به مناطق، نواحی و مدارس ارسال گردد و به اطلاع تمامی ذی‌نفعان رسانده شود.

۲. افراد می‌توانند از طریق پنجره my.medu.ir نسبت به ورود به سامانه اقدام و پس از ورود با مطالعه دقیق راهنمای بارگذاری مستندات و شرایط و ضوابط نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند. (تاکید می‌گردد افراد شخصاً وارد سامانه شده و شرایط و ضوابط را به دقت مطالعه نمایند از ارجاع بارگذاری مدارک به غیر از خودشان اجتناب نمایند. وزارت آموزش و پرورش هیچ گونه مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.)

۳. مدارک و مستنداتی که در بازه زمانی قبل از ۱ خرداد ۱۴۰۳ و بعد از اولین حکم استخدام باشد معتبر هستند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

۴. فرصت بارگذاری مدارک تا ۲۰ تیر ۱۴۰۳ می‌باشد و فرصت مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

۵. با عنایت به اینکه تمامی مدارک و مستندات به طور کامل بررسی می‌گردد در بارگذاری مدارک فایل راهنمای بارگذاری مستندات را که در سامانه تعبیه شده است به دقت مطالعه و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

۶. با عنایت به اینکه ملاک یکسال از مورخ ۱ خرداد ۱۴۰۳ (از تاریخ اولین تأیید هیأت ممیزه) به قبل می‌باشد. (افرادی که تا تاریخ ۱ خرداد ۱۴۰۲ به قبل عدم احراز شده‌اند) فعلاً امکان بارگذاری مدارک را دارند افرادی که بعد از این تاریخ عدم احراز شده‌اند در مرحله بعد سامانه باز می‌گردد.

۷. قرار گرفتن در چرخه ارزیابی پرونده از مورخ ۲۰ تیر ۱۴۰۳و پس از پایان مهلت یک‌ماه آغاز می‌شود.

۸. امور اداری مناطق و نواحی از مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۳ نسبت به بررسی ۵ مؤلفه (ضمن خدمت، ارزشیابی، مدرک تحصیلی، امتیاز تربیت معلم، سنوات تجربی) به دقت اقدام کنند.

۹. به مدیران مدارس اطلاع رسانی شود تا بررسی مستندات و تاییدات مطابق قانون و مقررات انجام پذیرد. مسئولیت حسن انجام کار و اطلاع رسانی دقیق و جامع برعهده رئیس هیأت ممیزه استان است. / روزنو

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار