حماس: طرح‌های شوم رژیم صهیونیستی راه به جایی نمی‌برد-راهبرد معاصر

حماس: طرح‌های شوم رژیم صهیونیستی راه به جایی نمی‌برد

حماس با تاکید بر اینکه سرنوشت ملت فلسطین به دست خودشان رقم می‌خورد، اعلام کرد: توطئه‌های شوم دشمن علیه غزه در دوره بعد از جنگ به نتیجه نمی‌رسد و مقاومت دست اشغالگران را کوتاه خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۰۷۸

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش حماس فلسطین در واکنش به توطئه‌های آمریکایی- صهیونیستی علیه غزه در دوره بعد از جنگ و اظهارات گستاخانه‌ای که مقامات رژیم اشغالگر در این زمینه مطرح می‌کنند، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: صحبت‌های «تساحی هنگبی» رئیس تروریست شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره روز بعد از جنگ جنایتکارانه این رژیم علیه نوار غزه و آینده سیاسی ملت فلسطین و همچنین اعلام طرح‌های توطئه آمیزی که رژیم اشغالگر با دولت آمریکا و طرف‌های دیگر درباره آن صحبت می‌کنند، بیانگر اصرار این رژیم فاشیستی به پیمودن مسیر شکست و ناامیدی است.

 

جنبش حماس افزود: این طرح‌های شوم و کثیف، در سایه استواری و اراده ملت ما و مقاومت قهرمانانه و شریف آنها، هرگز راهی برای اجرا پیدا نخواهد کرد.

 

در بیانیه حماس تاکید شده است: سرنوشت ملت فلسطین و آینده نوار غزه بعد از شکست تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها روشن می‌شود. این ملت فلسطین هستند که برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و به هیچ طرف دیگری اجازه دخالت نمی‌دهند.

 

این جنبش تصریح کرد: مردم فلسطین به هیچ طرفی اجازه دخالت در امور داخلی خود را نخواهند داد و مقاومت شجاع آنها دست اشغالگرانی که می‌خواهند در سرنوشت و آینده مردم ما دخالت کنند را قطع خواهد کرد.

 

این بیانیه بعد از آن صادر شد که دیروز تساحی هنگبی، مشاور امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت:« اسرائیل در حال مذاکره با آمریکا در این زمینه است که سازمان ملل و برخی کشورهای اروپایی و عربی چگونه می‌توانند جایگزینی را به جای حماس برای حکومت در غزه ایجاد کنند».

 

این مقام صهیونیست تاکید کرد: «ما در حال بررسی ایده تکیه بر فلسطینیان داخلی برای اداره غزه بعد از پاکسازی این باریکه از حماس هستیم».

 

این ادعاها درحالی است که قبایل غزه که صهیونیست‌ها قصد تحریک آنها علیه مقاومت و ایجاد تفرقه میان فلسطینی‌ها در نوار غزه را داشتند، بار دیگر با تاکید بر موضع خود در حمایت از مقاومت، دست رد به سینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی زدند.

 

در این زمینه «عاکف المصری» کمیسر کل هیئت امور قبایل فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که نتانیاهو و وزرای وی نمی‌توانند اراده ملت فلسطین را در مسیر رسیدن به حق آزادی، رهایی از اشغالگری، برپایی کشور مستقل فلسطین و تحقق حق بازگشت خود، بشکنند.

 

وی تاکید کرد: قبایل فلسطینی همان گونه که توطئه‌های اسرائیل را در 9 ماه گذشته در جنگ علیه نوار غزه ناکام گذاشته‌اند، بار دیگر نقشه توطئه آمیز نتانیاهو را شکست می‌دهند. قبایل غزه حکومت هیچ حزب سیاسی بر نوار غزه را نمی‌پذیرند و هیچ جایگزینی برای گروه‌های مقاومت فلسطین با هرگونه جهت‌گیری فکری و سیاسی وجود ندارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده