فیدان: اسرائیل به پاک‌سازی قومی در غزه ادامه می‌دهد-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

فیدان: اسرائیل به پاک‌سازی قومی در غزه ادامه می‌دهد

وزیر خارجه ترکیه گفت: اسرائیل به‌معنای واقعی کلمه به پاک‌سازی قومی در غزه ادامه می‌دهد و هر روز جنایت جنگی جدیدی در غزه صورت می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۰۸۲

به گزارش راهبرد معاصر، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه روز سه‌شنبه در یک نشست خبری در خصوص وضعیت غزه با بیان اینکه اسرائیل به‌معنای واقعی کلمه به پاک‌سازی قومی در غزه ادامه می‌دهد، گفت: هر روز جنایت جنگی جدیدی در غزه صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه "ما در قبال جاه‌طلبی اسرائیل برای گسترش قلمروی خود و غارت سرزمین‌های برادران و خواهران فلسطینی‌مان ساکت نمانده‌ایم و نخواهیم ماند."، اظهار داشت: همچنان صدای خود را در همه پلت‌فرم‌ها بلند می‌کنیم، تمام امکانات دیپلماسی را تا آخر بسیج خواهیم کرد. 

 

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: در این راستا، از تمام اقدامات برای تضمین آتش‌بس در غزه حمایت می‌کنیم، حل این بحران با اجرای راه‌حل دودولتی ممکن می‌شود.

 

فیدان افزود: بسیاری از کشورها این واقعیت را قبول کرده‌اند. افزایش تعداد کشورهایی که فلسطین را به‌رسمیت شناختند، این واقعیت را نشان می‌دهد و ما تلاش‌ برای افزایش بیشتر تعداد این کشورها را بی‌وقفه ادامه خواهیم داد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار