حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان-راهبرد معاصر
رئیس‌جمهور فردا برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می‌رود رهبر انقلاب در پیامی درگذشت همسر مکرمه شهید اسلامی را تسلیت گفتند پزشکیان با روسای جمهور روسیه، چین، هند و مصر دیدار می‌کند بررسی دوباره اصلاح لایحه تعطیلی روز پنجشنبه در کمیسیون اجتماعی مشکلات دانشگاه فرهنگیان در کمیسیون اصل نود مجلس بررسی شد | خبر خوش برای معلمان تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر شد + عکس  استانداران تهران، قم، لرستان و خوزستان معرفی شدند + سوابق محمدصادق معتمدیان استاندار تهران شد + سوابق دفاع وزیر کشور از انتصاب گزینه جبهه پایداری برای استانداری: اولویت من گرایش سیاسی نیست در نشست سران سه قوه چه گذشت؟ سفر پزشکیان به دعوت پوتین | دیدار با روسای جمهور چین و روسیه ظریف: به مردم خیلی بدهکاریم | مردم لایق بهتر از اینها هستند سرلشکر سلامی: شهادت سنوار، تصویرسازی‌های دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کرد پزشکیان: شهادت فرماندهان خللی در مقاومت ایجاد نخواهد کرد علم‌الهدی: سخنگوی دولت گفته «سیاست دولت در مقابل مسئله حجاب سیاست سلبی نیست» | رهبری می‌گویند بی‌حجابی جرم است، مگر می‌شود دولت بگوید سیاستش مقابله با جرم نیست؟

حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان

حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم با انتشار ویدئویی حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۱۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم  با انتشار ویدئویی حمایت خود از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.


روحانی در بخشی از این پیام گفته که به کسی رأی بدهیم که به دنبال آن خواهد بود به FATF ملحق شویم و در لیست سفید قرار بگیریم و مشکلات بانک‌ها و روابط بانکی را به حل‌وفصل برساند. به کسی رأی بدهیم که دنبال شایسته‌سالاری است؛ فراحزبی و فراجناحی فکر می‌کند و در برابر همه احزاب و گروه‌ها به عنوان جمع ملت بزرگ ایران با احترام یکسان می‌نگرد. به کسی رأی بدهیم که او همواره صادق بوده است؛ صداقت یک اساس است. نگذاریم کسانی دومرتبه در این کشور قدرت را در دست بگیرند که با مردم صادقانه سخن نگویند، آمار نادرست به مردم بدهند؛ افرادی که در همین مناظرات شاهد بودیم که بعضی‌شان متأسفانه آمار راستی را به مردم نگفتند و سخن راستی را با مردم مطرح نکردند.  


روحانی تاکید کرده که در میان کاندیداهای محترم برای دولت چهاردهم، آقای دکتر مسعود پزشکیان لیاقت این کار را دارد و می‌تواند این بار مسئولیت را بر دوش بگیرد و دارای صفات و ویژگی‌هایی است که آن‌ها را برشمردم. همه ما به پای صندوق رأی بشتابیم؛ من از مردمی که خواهان تعامل سازنده با جهان و خواهان اعتدال در داخل کشور هستند، می‌خواهم که روز جمعه به دکتر مسعود پزشکیان رأی بدهند.


و السلام علیکم و رحمة اللَه و برکاته
گفتنی است امروز تصاویری نیز از دیدار پزشکیان و روحانی نیز منتشر شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده