تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری-راهبرد معاصر

تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۴۷۰۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما در گفت‌وگویی به تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: بخشی که برای نامزدها به‌تازگی در نظر گرفتیم،  گفت‌وگوی «رو به دوربین» است که آخرین صحبت‌هایشان را با مردم در میان خواهند گذاشت و به هر نامزد 15 دقیقه فرصت دادیم که ان‌شاءالله امروز اگر مشکلی پیش نیاید، پخش خواهد شد.


وی افزود: این گفت‌وگوها ساعت 18 امروز پخش اول آن خواهد بود و اگر ما همین 6 نامزد را در نظر بگیریم، یک ساعت و نیم این بسته پایانی تبلیغاتی نامزدها از شبکه اول سیما پخش خواهد شد و باقی شبکه‌ها بازپخش آن را در دستور کار قرار دادند که تا پاسی از نیمه‌شب و بعد از فوتبال در شبکه سوم سیما بازپخش آنها را داریم.
دبیر ستاد انتخابات صداوسیما ادامه داد: فردا صبح هم ان‌شاءالله یک بازپخش دیگری برای ساعات پایانی در نظر گرفتیم که این گفت‌وگوهای نامزدها با مردم را پخش خواهیم کرد.


مفتاح همچنین خاطرنشان کرد: امروز نیز برنامه «بدون تعارف» را نیز خواهیم داشت که پس از بخش خبری 20 و 30 پخش خواهد شد و بعد از آن هم آخرین قسمت گفت‌وگوی ویژه خبری خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده