سرقت میلیاردی ۳ سارق زن در مشهد با نوشیدنی بیهوش کننده-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

سرقت میلیاردی ۳ سارق زن در مشهد با نوشیدنی بیهوش کننده

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سه زن سارق در مشهد با خوراندن نوشیدنی آغشته به بیهوشی به یک مرد جوان مسافر، سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال از وی سرقت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 27
کد خبر: ۲۴۷۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد چراغ افزود: در پی گزارش سرقت میلیاردی از مردی جوان با شگرد خوراندن مواد بیهوش کننده در یکی از مناطق غرب مشهد، ماموران کلانتری هفت تیر این شهر برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: مرد جوان ساکن یکی از استان‌های جنوب شرق کشور است که برای خرید یک دستگاه سواری پژو پارس از طریق شبکه‌های اجتماعی و آشنایی با یکی از زنان سارق به مشهد آمده بود.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد افزود: این زن در یکی از مناطق شهرک غرب با همدستی ۲ زن دیگر با تعارف نوشیدنی آغشته به مواد بیهوشی، مرد جوان را مسموم و مقادیری طلا، وجه نقد و چند حلقه انگشتر نفیس به ارزش افزون بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را سرقت کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوی شاکی پرونده و انجام تحقیقات میدانی مخفیگاه، ۲ نفر از متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی آن‌ها را دستگیر کردند.

چراغ اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه در مواجهه با شاکی پرونده و ادله و مستندات موجود به سرقت با همدستی یکی از دوستان‌شان اعتراف کردند.

وی گفت: تحقیقات بیشتر برای دستگیری همدست متهم و کشف دیگر جرایم احتمالی این افراد با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده