واکنش طالبان به موضع‌گیری وزیر دفاع پاکستان-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

واکنش طالبان به موضع‌گیری وزیر دفاع پاکستان

وزارت دفاع حکومت طالبان در واکنش به تهدید وزیر دفاع پاکستان برای عملیات نظامی در خاک افغانستان تصریح کرد این اظهارات به نفع هیچکس نیست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۴۷۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت دفاع حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای به اظهارات «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان مبنی بر احتمال انجام عملیات نظامی در خاک افغانستان واکنش نشان داد.

 

در این بیانیه آمده است: اظهارات اخیر وزیر دفاع پاکستان درباره احتمال نقض حاکمیت ملی افعانستان یک عمل نسنجیده و تلاش برای گل‌آلود ساختن آب است که به نفع هیچکس نیست.

 

بیانیه می‌افزاید: رهبری پاکستان باید به هیچکس اجازه ندهد درباره موضوعات حساس چنین اظهارات حساسیت‌برانگیزی ابراز انجام دهند.

 

وزارت دفاع حکومت طالبان همچنین هشدار داد: هر کس به هر بهانه و یا عنوانی به حریم افغانستان تجاوز کند، مسئولیت عواقب آن را باید به عهده بگیرد.

 

بیانیه در ادامه نیز تأکید کرد موضع اصولی هیئت حاکمه این است که اجازه نمی‌دهد خاک افغانستان در مقابل کشوری دیگر استفاده شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده