هشدار فرمانده نیروی دریایی ارتش: دشمن هر لحظه منتظر غافلگیری جدید باشد شهادت نوجوان بلوچ در حادثه تروریستی جاده زاهدان- فهرج رهبر انقلاب: به‌رغم سختی‌ها و تنگدستی‌ها، نقاط مثبت در کشور زیاد است خبر جدید دولت درباره ساماندهی نیرو‌های شرکتی وزیر نفت استعفا کرد؟ سفر خبرساز دختر و داماد پزشکیان به قزاقستان/ دفتر رئیس‌جمهور واکنش نشان داد + تصاویر سفر طرح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران کلید خورد اینفوگرافیک/ مرور فرامین اقتصادی رهبر انقلاب پیام رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام شاهچراغی هشدار شورای نگهبان نسبت به حقوق‌های نامحدود / لایحه دوفوریتی بودجه رد شد علت شکایت وزیر میراث‌فرهنگی از خضریان چه بود؟ اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان سمنان جزئیات مصوبه تغییر ساعت کاری از اول دی ۱۴۰۴ ظریف: زمانی که آمریکایی‌ها همدیگر را می‌خوردند، ما اینجا تمدن داشتیم عارف: عقب ماندگی در تکمیل برنامه سلامت الکترونیک باید جبران شود

تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما ضمن بیان اینکه برای تعیین شکل برگزاری مناظره منتظر تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات هستیم به تشریح فعالیت‌های چند روزه صدا و سیما در دور دوم انتخابات پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما  با اشاره به درباره آخرین تصمیمات درخصوص تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: منتظر تایید نتایج آرا توسط شورای محترم نگهبان هستیم و تبلیغات تلویزیونی دو نامزد مرحله دوم پس از آن آغاز می‌شود.


وی در رابطه با احتمال برگزاری مناظرات هم گفت: امشب در کمیسیون بررسی تبلیغات بررسی شده و نتیجه آن مشخص خواهد شد،‌ در رابطه با اشکال پیشنهاد شده هم باید صبر کنید تا بعد از مشخص شدن برنامه،‌ جزئیات اعلام شود.


مفتاح توضیح داد:‌ ما پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم هم از بازپخش برنامه‌های گذشته نامزدها استفاده کنیم و هم برنامه‌های جدید داشته باشیم.


وی در رابطه با امکان تکرار میزگردها گفت: به‌نظر برگزاری مجدد میزگردهای انتخاباتی بعید است و این شکل برنامه‌ها جزء پیشنهادات نیست.


دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در رابطه با اشکال مختلف برنامه‌ها گفت: یک سری از برنامه‌ها توسط ستاد نامزدهای محترم انتخابات تهیه و در اختیار سازمان قرار گرفته و بخش دیگری از برنامه‌ها شامل پخش زنده برنامه نامزدها است و بخشی از برنامه‌ها هم در سازمان صدا و سیما ضبط می‌شود.


وی در توضیح عملکرد سازمان صدا و سیما برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: یکی از راهبردهای مهم توسعه رقابت برای افزایش مشارکت بوده است،‌ پویش مثبت 1 هم یکی دیگر از برنامه‌های صدا و سیما در دور اول مشارکت بود که برای دور دوم هم ادامه خواهد داشت.


ما در دور اول هم با دو گونه از برنامه‌ها مواجه بودیم،‌ یکی برنامه‌های تبلیغاتی که با حضور نامزدها و یا نمایندگانشان برگزار می‌شد و یکی هم برنامه‌های عمومی که با هدف افزایش مشارکت در برنامه‌های منعطف صبحگاهی و شامگاهی دنبال می‌شد، راهبرد اساسی سازمان صدا و سیما در تمام شبکه‌های استانی و سراسری افزایش مشارکت در انتخابات بوده و حضور مردم فارغ از نتیجه اصل مهمی است./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار