اعلام سه روز عزای عمومی و تعطیلی اهواز جزئیات ثبت‌نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان پزشکیان: پزشکیان: برنامه نوشته‌اند که مثلاً ایران ۳۶ ماه دیگر باید ساقط شود؛ اگر ما با هم باشیم، ۳۶ هزار سال دیگر هم نمی‌توانند این کار را بکنند / برای تأمین معیشت مردم برنامه ۲۰ بندی داریم آغاز فرآیند انتخابات شورا‌ها در استان تهران رهبر معظم انقلاب: تهاجم آمریکا در منطقه مغلوب ابتکار و شجاعت جوانان ایران شد خط فقر در تهران را حدود ۴۰ میلیون تومان اعلام شد رئیس مجلس: قدرت خرید مردم در بودجه 1405 باید افزایش یابد انتقاد ‌آیت‌الله علم‌الهدی از ‌وضعیت اقتصادی و اجتماعی امام جمعه موقت تهران: مسئولان باید به مردم توجه ویژه داشته باشند عراقچی: با روسیه مشورت‌های سیاسی نزدیک در سطوح مختلف داریم ضربه سنگین سپاه به مافیای سوخت عراقچی: آمریکایی‌ها پیام دادند لطفا از ساعت 4 صبح حمله را متوقف کنید عراقچی: حفظ زاینده‌رود ضرورت ملی و بین‌المللی است تاجگردون: مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده تلاش می‌کند نامه هشدار آمیز 165 نماینده مجلس به سران قوا/ریشه تورم ارز است

تشریح برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی، از مناظرات تا تکرار برنامه‌های قبلی

دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما ضمن بیان اینکه برای تعیین شکل برگزاری مناظره منتظر تصمیم کمیسیون بررسی تبلیغات هستیم به تشریح فعالیت‌های چند روزه صدا و سیما در دور دوم انتخابات پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۴۷۴۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما  با اشاره به درباره آخرین تصمیمات درخصوص تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: منتظر تایید نتایج آرا توسط شورای محترم نگهبان هستیم و تبلیغات تلویزیونی دو نامزد مرحله دوم پس از آن آغاز می‌شود.


وی در رابطه با احتمال برگزاری مناظرات هم گفت: امشب در کمیسیون بررسی تبلیغات بررسی شده و نتیجه آن مشخص خواهد شد،‌ در رابطه با اشکال پیشنهاد شده هم باید صبر کنید تا بعد از مشخص شدن برنامه،‌ جزئیات اعلام شود.


مفتاح توضیح داد:‌ ما پیش‌بینی می‌کنیم که بتوانیم هم از بازپخش برنامه‌های گذشته نامزدها استفاده کنیم و هم برنامه‌های جدید داشته باشیم.


وی در رابطه با امکان تکرار میزگردها گفت: به‌نظر برگزاری مجدد میزگردهای انتخاباتی بعید است و این شکل برنامه‌ها جزء پیشنهادات نیست.


دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما در رابطه با اشکال مختلف برنامه‌ها گفت: یک سری از برنامه‌ها توسط ستاد نامزدهای محترم انتخابات تهیه و در اختیار سازمان قرار گرفته و بخش دیگری از برنامه‌ها شامل پخش زنده برنامه نامزدها است و بخشی از برنامه‌ها هم در سازمان صدا و سیما ضبط می‌شود.


وی در توضیح عملکرد سازمان صدا و سیما برای افزایش مشارکت در انتخابات گفت: یکی از راهبردهای مهم توسعه رقابت برای افزایش مشارکت بوده است،‌ پویش مثبت 1 هم یکی دیگر از برنامه‌های صدا و سیما در دور اول مشارکت بود که برای دور دوم هم ادامه خواهد داشت.


ما در دور اول هم با دو گونه از برنامه‌ها مواجه بودیم،‌ یکی برنامه‌های تبلیغاتی که با حضور نامزدها و یا نمایندگانشان برگزار می‌شد و یکی هم برنامه‌های عمومی که با هدف افزایش مشارکت در برنامه‌های منعطف صبحگاهی و شامگاهی دنبال می‌شد، راهبرد اساسی سازمان صدا و سیما در تمام شبکه‌های استانی و سراسری افزایش مشارکت در انتخابات بوده و حضور مردم فارغ از نتیجه اصل مهمی است./ فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار