آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز

پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز از قبض گاز این دوره، پاداش صرفه‌جویی به ۱۷ میلیون مشترکی که در زمستان ۱۴۰۲ صرفه‌جویی در مصرف گاز داشتند، پرداخت می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 03
کد خبر: ۲۴۸۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، با دستور وزیر نفت پرداخت پاداش صرفه‌جویی مصرف گاز به مشترکان آغاز شده و به‌گفته مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، بیش از 17 میلیون مشترک مشمول دریافت این پاداش هستند.

 

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این خصوص گفت: براساس مصوبه دولت در خرداد 1402، مقرر شد هر سال از نیمه آذر تا نیمه اسفند، هر مشترک گاز بخش خانگی که بیش از 10درصد صرفه‌جویی کند، شامل پاداش صرفه‌جویی شود.

 

وی افزود: زمستان پارسال با وجود سرمای قابل توجه به‌ویژه در بهمن و اسفند، بیش از 17 میلیون و 400 هزار مشترک از این تخفیف و پاداش صرفه‌جویی بهره‌مند شدند.

 

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: در این مدت بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون مترمکعب گاز معادل 3 هزار و 800 میلیارد تومان صرفه‌جویی شد که مشترکان از امروز در قبض‌های گاز از این پاداش و تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

 

جواد اوجی، وزیر نفت نیز پرداخت 3.8 همت پاداش صرفه‌جویی مصرف گاز را یک‌اقدام بی‌سابقه دانست و گفت: برای نخستین بار 3 هزار و 800 میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی به مشترکان گاز پرداخت می‌شود که این منابع از صرفه‌جویی‌های انجام‌شده به دست آمده است.

 

وزیر نفت خاطرنشان کرد: این پاداش یا بر روی قبض این دوره مشترکان محاسبه خواهد شد و یا در قبض بعدی آنها را بستانکار می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار